Kyosho DST gekocht

iedereen kan mij helpen ik ben ook door mij eerste liter heen
nu moet ik hem afstelen ik heb 2,5 liter te verknooien
ik zie wel

jorick
 
Jemig, spuit ik net uit enthousiasme met het schoonmaken per ongeluk WD40 op de remschijven.... Ik heb het gelijk schoongemaakt voor zover ik erbij kon en remmenreiniger gebruikt, hoop dat hij nog remt nu...
 
moet je es doen mat de auto van de buurman

Als je een hekel aan hem hebt kun je dat doen ja. In mijn geval doen we dat maar niet dus! ;)

Maar zou dat remmenreiniger het verwijderen? Vast wel toch? (had ik trouwens eerder moeten weten toen ik 5 jaar geleden per ongeluk de trommelremmen van mijn ex haar fiets 'smeerde')
 
Laatst bewerkt:
Dit is een trucje uit mijn BMX tijd.

Als je weer goed hard wou remmen paktje je groene zeep en die deed je op je vingertopje, vervolgens vreef je dat over je velg/remschijf. Daarna ging je er overheen met een droge vingertop ( MAAR NIET ALLES ERAF!) de rest laat je indrogen.

Het gevolg is dat je bij een fiets vervolgens overdekop slaad als je remt dus......

Gr Tim
 
hey ik heb ook een DST maar dat is echt een **** ding hij is heel moeilijk aftestellen
moest na 4 liter al een andere zuiger in, MAAR gelukkig heb ik nu een
HPI Baja 5b 2.0!!!!!! dat is echt een wonder!!! ik ben bezig met DST te ruilen tegen een kyosho inferno 7,5 sports :D dus zie wel hoe t loopt
 
De Kyosho Inferno is net zo moeilijk afstellen als de DST.
Het is gewoon een trucje wat je moet leren, niet meteen de schuld aan het materiaal geven. Ik heb zelf ook een tijdje een DST gehad en deze was juist vrij makkelijk af te stellen.
 
ik heb em nu al 1,5 jaar en hij heeft nog nooit!!! goed gereden(licht ook aan mij)
omdat hij gewoon niet stationair wou draaien maar nu is dat eindelijk verhopen door youtube mededankzij alishanmao! *bow* maar me baja heeft geen enkele kuur tot nu toe, en ik ruil me kyosho tegen zijn afgestelde inferno
 
Leuk hoor, een afgestelde auto...maar een nitro auto moet altijd bijgesteld worden en is erg gevoelig voor wijziging in temperatuur, luchtvochtigheid enz....enz...

Kortom; als je met de DST problemen hebt gehad zal je deze ook met de Inferno hebben, afstellen moet je gewoon leren.

NB: Als er op de Inferno een .28 motor zit haal dan ook meteen 25% nitro, met 16% nitro is de motor moeilijker af te stellen dan met 25%....

Suc6!
 
hoezo? hij rijdt nu nogsteeds niet goed en me stuur servo loopt een beetje te trippen :S geen idee hoe dat komt, en btw quartel bij mij(pijnacker) is erg!! sacherijnig
 
een vriend van mij heeft de inferno 1 x late afstellen bij pitstop in zoetermeer en die rijd nu echt perfect met sneeuw en zon
 
bij mij quartel moet ik eerst t boekje van de hpi baja 5b 2.0 late zien en dan staan ze opeens met ze 3e om me heen o t lijkt nu of ze slecht zijn maar dat is mijn mening soms zijn ze ook gewoon aardig enzo, alleen je moet echt alle informatie uit ze trekken als je er niet omvraagd geven ze je niks
 
haha ik rij me hpi baja 5b 2.0 met ddm dominator ook gewoon door de straat en t parkje in :P als je klage wijs ik ze op de wet van geluids overlast dat t niet te hard is en ik t beperk
 
LOL, moet je eens een 1:8 Truggy met een 4.6 cc motor starten, hoor je 3 straten ver.
Ik durf dat overdag al bijna niet te doen ;)

haha ik rij me hpi baja 5b 2.0 met ddm dominator ook gewoon door de straat en t parkje in :P als je klage wijs ik ze op de wet van geluids overlast dat t niet te hard is en ik t beperk
 
als je klage wijs ik ze op de wet van geluids overlast dat t niet te hard is en ik t beperk
Dat vind ik knap, want zover ik weet is er in Nederland geen wetgeving waarin normen staan m.b.t. het veroorzaken van burengerucht (wel als het gaat om geluid door specifieke veroorzakers, zoals industrie en wegverkeer)
Dit soort zaken zal over het algemeen zijn geregeld in de APV, wat inhoudt dat, als oom agent vind dat je over de schreef gaat, hij je gewoon kan sommeren om op te houden.
 
Laatst bewerkt:
Back
Top