Kyosho DST gekocht

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Neoappie, 23 jun 2009.

  1. Neoappie

    Neoappie

    Lid geworden:
    14 jul 2008
    Berichten:
    125
    Locatie:
    Zwolle
    In dat geval geen dank haha :-D;) Niet gedacht dat ik ook nog eens iemand kon helpen hier.
     
  2. jorick

    jorick Guest

    iedereen kan mij helpen ik ben ook door mij eerste liter heen
    nu moet ik hem afstelen ik heb 2,5 liter te verknooien
    ik zie wel

    jorick
     
  3. Neoappie

    Neoappie

    Lid geworden:
    14 jul 2008
    Berichten:
    125
    Locatie:
    Zwolle
    Jemig, spuit ik net uit enthousiasme met het schoonmaken per ongeluk WD40 op de remschijven.... Ik heb het gelijk schoongemaakt voor zover ik erbij kon en remmenreiniger gebruikt, hoop dat hij nog remt nu...
     
  4. jorick

    jorick Guest

    moet je es doen mat de auto van de buurman
     
  5. Neoappie

    Neoappie

    Lid geworden:
    14 jul 2008
    Berichten:
    125
    Locatie:
    Zwolle
    Als je een hekel aan hem hebt kun je dat doen ja. In mijn geval doen we dat maar niet dus! ;)

    Maar zou dat remmenreiniger het verwijderen? Vast wel toch? (had ik trouwens eerder moeten weten toen ik 5 jaar geleden per ongeluk de trommelremmen van mijn ex haar fiets 'smeerde')
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2009
  6. timstah

    timstah

    Lid geworden:
    20 mei 2008
    Berichten:
    148
    Dit is een trucje uit mijn BMX tijd.

    Als je weer goed hard wou remmen paktje je groene zeep en die deed je op je vingertopje, vervolgens vreef je dat over je velg/remschijf. Daarna ging je er overheen met een droge vingertop ( MAAR NIET ALLES ERAF!) de rest laat je indrogen.

    Het gevolg is dat je bij een fiets vervolgens overdekop slaad als je remt dus......

    Gr Tim
     
  7. Anko

    Anko

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    4.996
    Locatie:
    Hoorn (NH)
    Ach. Remmenreiniger werkt ook hoor.
     
  8. Neoappie

    Neoappie

    Lid geworden:
    14 jul 2008
    Berichten:
    125
    Locatie:
    Zwolle
    Oke dankje Anko!
     
  9. hey ik heb ook een DST maar dat is echt een **** ding hij is heel moeilijk aftestellen
    moest na 4 liter al een andere zuiger in, MAAR gelukkig heb ik nu een
    HPI Baja 5b 2.0!!!!!! dat is echt een wonder!!! ik ben bezig met DST te ruilen tegen een kyosho inferno 7,5 sports :D dus zie wel hoe t loopt
     
  10. snellehenk

    snellehenk

    Lid geworden:
    10 okt 2007
    Berichten:
    3.445
    Locatie:
    Zoetermeer
    De Kyosho Inferno is net zo moeilijk afstellen als de DST.
    Het is gewoon een trucje wat je moet leren, niet meteen de schuld aan het materiaal geven. Ik heb zelf ook een tijdje een DST gehad en deze was juist vrij makkelijk af te stellen.
     
  11. ik heb em nu al 1,5 jaar en hij heeft nog nooit!!! goed gereden(licht ook aan mij)
    omdat hij gewoon niet stationair wou draaien maar nu is dat eindelijk verhopen door youtube mededankzij alishanmao! *bow* maar me baja heeft geen enkele kuur tot nu toe, en ik ruil me kyosho tegen zijn afgestelde inferno
     
  12. Neoappie

    Neoappie

    Lid geworden:
    14 jul 2008
    Berichten:
    125
    Locatie:
    Zwolle
    Dit is wel een hele oude koe uit de sloot halen! :wink:
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2010
  13. snellehenk

    snellehenk

    Lid geworden:
    10 okt 2007
    Berichten:
    3.445
    Locatie:
    Zoetermeer
    Leuk hoor, een afgestelde auto...maar een nitro auto moet altijd bijgesteld worden en is erg gevoelig voor wijziging in temperatuur, luchtvochtigheid enz....enz...

    Kortom; als je met de DST problemen hebt gehad zal je deze ook met de Inferno hebben, afstellen moet je gewoon leren.

    NB: Als er op de Inferno een .28 motor zit haal dan ook meteen 25% nitro, met 16% nitro is de motor moeilijker af te stellen dan met 25%....

    Suc6!
     
  14. hoezo? hij rijdt nu nogsteeds niet goed en me stuur servo loopt een beetje te trippen :S geen idee hoe dat komt, en btw quartel bij mij(pijnacker) is erg!! sacherijnig
     
  15. een vriend van mij heeft de inferno 1 x late afstellen bij pitstop in zoetermeer en die rijd nu echt perfect met sneeuw en zon
     
  16. bij mij quartel moet ik eerst t boekje van de hpi baja 5b 2.0 late zien en dan staan ze opeens met ze 3e om me heen o t lijkt nu of ze slecht zijn maar dat is mijn mening soms zijn ze ook gewoon aardig enzo, alleen je moet echt alle informatie uit ze trekken als je er niet omvraagd geven ze je niks
     
  17. haha ik rij me hpi baja 5b 2.0 met ddm dominator ook gewoon door de straat en t parkje in :p als je klage wijs ik ze op de wet van geluids overlast dat t niet te hard is en ik t beperk
     
  18. haha ik rij me hpi baja 5b 2.0 met ddm dominator ook gewoon door de straat en t parkje in :p als je klage wijs ik ze op de wet van geluids overlast dat t niet te hard is en ik t beperk
     
  19. Koenie

    Koenie

    Lid geworden:
    1 aug 2009
    Berichten:
    1.102
    Locatie:
    Hoogmade (vlakbij Leiden )
    Vind je dat stoer? Je krijgt er alleen maar problemen mee, en andere mensen krijgen ook eerder gezeik..
     
  20. Micropuller

    Micropuller Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 jul 2004
    Berichten:
    6.399
    Dat vind ik knap, want zover ik weet is er in Nederland geen wetgeving waarin normen staan m.b.t. het veroorzaken van burengerucht (wel als het gaat om geluid door specifieke veroorzakers, zoals industrie en wegverkeer)
    Dit soort zaken zal over het algemeen zijn geregeld in de APV, wat inhoudt dat, als oom agent vind dat je over de schreef gaat, hij je gewoon kan sommeren om op te houden.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2010

Deel Deze Pagina