Kyosho DST gekocht

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Neoappie, 23 jun 2009.

  1. eh nee dat vind ik niet stoer jij wel? en ik hou t maar op 10 á 15 min, rijden. anders moet ik me vader vragen of hij me ergens naar toe wil brengen maar dat kan niet want hij moet meestal werken, en als je zon groot grasveld naast je deur hebt liggen dan moet ik die maar gebruiken of heb jij een betere plaats op loop afstand van mijn huis?
     
  2. toch heb ik bij het hoofdbureau van de politie na gevraagd of en waar ik mag rijden met me baja, deze zei dat als ik het hou op 10á 15 min, dat dat niet erg is, t klinkt net als een opgevoerde scooter en ik heb er een silencer van jetpro p me ddm dominator v2 zitten wat erg veel geluid weghaald
    k denk dat t hoofdbureau t wel beter weet :)
     
  3. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.486
    Locatie:
    Sassenheim
    Officieel mag je met een RC auto niet eens de openbare weg op, dus rijden in je straat of waar dan ook als het buiten eigen terein is is het strafbaar.
     
  4. snellehenk

    snellehenk

    Lid geworden:
    10 okt 2007
    Berichten:
    3.445
    Locatie:
    Zoetermeer
    :rolling:, Die heb ik daar 's avonds even snel afgesteld omdat de (vorige) eigenaar hem niet goed afgesteld kreeg. Deze auto was toen niet af te stellen omdat het luchtfilter schuimpje klem zat en in de opening van de carburateur was gedrukt.

    Overigens kan ik me niet voorstellen dat deze motor 100% goed afgesteld is aangezien we bij RC-Pitstop niet de mogelijkheid hebben om de motor goed warm te rijden. Kortom hij is op grof gevoel (redelijk goed) afgesteld en hij kan/moet waarschijnlijk nog een stuk bijgesteld worden.

    Maar goed, als jullie blij zijn met deze afstelling zou ik er niet meer aan gaan zitten schroeven.
     
  5. Haha, is wel grappig zit ik met een paarmensen te praten komt opeens een bekend persoon verbij vliegen, (k neem aan dat dit willem is?) ik ben alleen bang dat als ik m'n DST laat afstellen dat er een heel lijsje uitkomt met alle dingen die ik moet vervangen omdat die versleten of stuk zijn:( en zo wordt het al snel 30 euro ipv 10 euro voor t afstellen, btw kan ik me baja 2.0 door de sneeuw rijden? dan moet ik hem zeker daarna helemaal uitelkaar halen om em schoon te maken. m'n DST kan ik wel uit elkaar halen maar me baja is iets groter en ben bang dat ik mis een verkeerd schroefje loshaal ofzo iets
     
  6. echt? das raar de officier zei zelf dat ik niet op de openbare weg mocht rijden maar wel naar t parkje toe mag rijden en als ik op de weg geen mensen hinder dat het dan wel mag, ik rij namelijk in de zomer op een lang fietspad en dan kan ik ruim van te voren iemand zien aankomen en hem dan op de stoep zetten stationair late draaien, heel vaak krijg ik alleen maar positieve reacties ook van de oudere generatie,
     
  7. snellehenk

    snellehenk

    Lid geworden:
    10 okt 2007
    Berichten:
    3.445
    Locatie:
    Zoetermeer
    Nee, ik ben niet Willem...maar aan de andere kant zijn er ook meerdere Inferno's. Ik kom geregeld een bakkie doen in de winkel en toen zag ik deze Inferno daar weer staan, dus toen heb ik hem even afgesteld. Kan natuurlijk ook dat het een andere is geweest.

    Door de sneeuw rijden is nooit aan te bevelen, er komt overal vocht en vocht veroorzaakt roest. Iedere auto heeft onderhoud nodig, dat is met een Baja niet anders dus ook daar zal je aan moeten sleutelen. Zonder sleutelen heb je nooit lang plezier van een auto en sleutelen is ook een deel van de hobby.

    Ik weet niet waar je vandaan komt, maar als je uit Zoetermeer komt wil ik ook best je DST wel even afstellen...je mag ook naar de winkel als je dat liever doet. Je mag mij altijd pm-en, maar ik moet wel zeggen dat ik in deze periode wel druk ben met andere dingen dan de rc hobby.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2010
  8. Micropuller

    Micropuller Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 jul 2004
    Berichten:
    6.399
    Huh? En dat klinkt heel anders dan wat je gisteren beweerde, toen liep je nog met het wetboek te zwaaien:
    Wat zeg ik anders dan?
    En dan rijd je over eigen terrein?

    Blijkbaar niet alleen positieve reacties:
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2010
  9. ik weet zeker dat de inferno van me vriendwas omdat hij zelf zei dat er een schuimpje in de carb. zat, en ik kom uit pijnacker, maar als u hem afsteld hoe duur word dat dan? m'n DST ken ik van binnen en van buiten toen ik hem had was hij de 1e dag al uitelkaar
    maar met me baja doe ik dat niet omdat toch wel ietse pietsie duurder is en een foutje is snel gemaakt en dan word het bij mij meestal al een duur foutje ( zoals me nieuw motor:shock: maar gelukkig was willem heel aardig en verkocht me er eentje voor 100 euro omdat hij uit een andere auto kwam)
     
  10. mijn wet boek staat gelijk aan wat die man zei ;)
    k heb geenidee wat je anders zei maar k begreep je denk ik verkeerd dus zei t even in me eigen woorden
    en t is 1 min lopen van me huis naar de plaats waar ik meestal rij

    (ik ben net 1 dag actief in dit forum dus ken nog niet alle afkortingen enzo)

    soms zit er inderdaad een rotte appel tussen die me ging bedreigen met de politie en dat hij anders zelf maatregelen ging nemen terwijl ik nog maar 2 min stond te rijden dat was niet heel erg leuk te ervaren als een beer opeens 20 cm van je afstaat te schreeuwen, en idd als oom agent langs komt dan zal ik weggaan maar neit als een klein kind naar me toe komt,
     
  11. ik weet niet of u de klapwijkse weg kent maar daar rij ik geregeld in de zomer langs het fietspad waar mensen er geen last van hebben en ja om nou 9,7 kilo te gaan tillen is ook niet te doen dus je dan moet ik hem er rustig heen rijden, en t is een beetje geven en nemen in de wereld als zij illegaal vuurwerk hebben ga ik ook niet lopen zeiken want dat vinden zij leuk, ik vind dit leuk,
     
  12. Maar we zitten nu wel over een hpi baja te praten ipv een kyosho DST waar het in eerste instantie over ging dus laten we hier over ophouden en mensen meer info geven over de DST oke, heren?
     
  13. Bart_Banaan

    Bart_Banaan Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    5.964
    Locatie:
    RC-Junkies.nl
    We? JIJ zit te praten.... WIJ lezen alleen....
     
  14. oke dan stop ik met reageren op berichten over me baja en stop praten over me baja
     
  15. Bart_Banaan

    Bart_Banaan Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    5.964
    Locatie:
    RC-Junkies.nl
    De Baja is Big Scale benzine; dat is dus iets voor het Big Scale gedeelte van het forum. Daar zitten de liefhebbers van die grote bakbeesten, hier vooral de mensen die nitro-motoren en een wat kleiner model verkiezen...
     
  16. ErikRC

    ErikRC Guest

    dit is eerder een monoloog :D
     
  17. hpiracingfreak

    hpiracingfreak

    Lid geworden:
    2 mei 2010
    Berichten:
    960
    Locatie:
    eindhoven
    je bedoelt een dialoog....
     
  18. rattie...

    rattie...

    Lid geworden:
    24 jun 2007
    Berichten:
    1.235
    Locatie:
    naaldwijk
    ehm monoloog XD want hij praate tegen zich zelf
     
  19. hpiracingfreak

    hpiracingfreak

    Lid geworden:
    2 mei 2010
    Berichten:
    960
    Locatie:
    eindhoven
    dat wel!!!!
     

Deel Deze Pagina