Kyosho DST gekocht

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Neoappie, 23 jun 2009.

  1. snellehenk

    snellehenk

    Lid geworden:
    10 okt 2007
    Berichten:
    3.445
    Locatie:
    Zoetermeer
    Toen ik mijn DST in aan het rijden was droop de olie werkelijk van de bodemplaat...is juist een goed teken, rij je lekker rijk. Alleen het schoonmaken is een k..klusje ;)
     
  2. Neoappie

    Neoappie

    Lid geworden:
    14 jul 2008
    Berichten:
    125
    Locatie:
    Zwolle
    Nou gaat lekker hoor. Vandaag 5e tankje leeg gereden (WOT). Gister kwam het er helaas niet van door het weer. Wat trekt dat nog een bekijks zeg. "goh rijdt dat op benzine? wist niet dat dat bestond." Lol.
    Maar morgen hopelijk tankje 6 en dan afstellen geblazen (eindelijk).
    Wel grappig dat je merkt dat de tank bijna leeg is. Hij gaat dan heel kort versnellen. Wat op zich logisch is natuurlijk.
    Heb ook de vering wat strakker ingesteld en dit werkte goed. Geen extra harde klappen gehad en veert toch nog goed soepel door.
    Leuke hobby hoor :)
     
  3. Bkman

    Bkman

    Lid geworden:
    12 apr 2009
    Berichten:
    232
    Locatie:
    Herwijnen

    Word nog veel leuker na je inloop procedure ;)
     
  4. iNtex

    iNtex

    Lid geworden:
    6 feb 2009
    Berichten:
    412
    Locatie:
    Hallum
    Als hij wat versnelt nader je tank wat leger is, is misschien niet zo verstandig..
    Want op het moment dat je tank wat leger is levert de tank dus ook minder smering aan de motor ( Dus gaat hij armer lopen, vandaar dus de versnelling ).
    Niet dat het nu gelijk schade heeft aangericht maar probeer altijd je tankje bij het inlopen op zo'n minimaal van 1/4 vol te houden :D
     
  5. Neoappie

    Neoappie

    Lid geworden:
    14 jul 2008
    Berichten:
    125
    Locatie:
    Zwolle

    Oke ik stop meestal dan ook gelijk hoor, maar zal wat eerder stoppen nog.
     
  6. Neoappie

    Neoappie

    Lid geworden:
    14 jul 2008
    Berichten:
    125
    Locatie:
    Zwolle
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  7. Anko

    Anko

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    4.996
    Locatie:
    Hoorn (NH)
    Ik zie helemaal geen rook. staat dus duidelijk te arm.. tot 1 minuut.. dus hij moet toch nog even rijker...

    Beste is ook. om met een nitro motor niet gelijkmatig op te trekken, je moet zegmaar pompen met het gas, volgas, los, volgas, en dan inhouden.. niet heel zachtjes trekken, want dat maakt het afstellen lastiger omdat je hem eerst verzuipt, omdaarna arm te gaan lopen..
     
  8. Neoappie

    Neoappie

    Lid geworden:
    14 jul 2008
    Berichten:
    125
    Locatie:
    Zwolle
    Vond hem juist ruim roken. Maar heb hem na die 1 minuut inderdaad rijker gezet. Lijkt hij je goed na die tijd?

    En bedankt voor de gastip.
     
  9. Anko

    Anko

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    4.996
    Locatie:
    Hoorn (NH)
    Na die tijd lijkt die al beter, maar zou nog iets rijker kunnen, je moet m heel rijk zetten, en dan steeds armer draaien, maar er moet rook blijven, en hij moet goed blijven reageren en een vol geluid geven. (die demper van de DST dempt erg goed, dus vaak lastig te horen)
     
  10. Neoappie

    Neoappie

    Lid geworden:
    14 jul 2008
    Berichten:
    125
    Locatie:
    Zwolle
    Ja heb hem ook langzaam teruggedraaid volgens WOT. Als ik hem nu nog rijker zet dan geeft hij maar weinig bij het optrekken.
     
  11. timstah

    timstah

    Lid geworden:
    20 mei 2008
    Berichten:
    148
    Neoappie,
    Ik woon min of meer in dezelfde straat, als je vandaag nog gaat rijden stuur maar even een pmetje en waar dan, dan kom ik miss nog wel even en dan help ik je wel.

    Gr Tim
     
  12. Neoappie

    Neoappie

    Lid geworden:
    14 jul 2008
    Berichten:
    125
    Locatie:
    Zwolle
    Nou Anko heeft me denk ik aardig op weg geholpen. Weet niet of ik vanavond ga rijden maar dan laat ik het je weten. Thx.

    Hey Tim aangezien je een buurtgenoot bent, waar rij jij altijd? Wat is een mooie lokatie hier.

    Gr. Arthur
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2009
  13. timstah

    timstah

    Lid geworden:
    20 mei 2008
    Berichten:
    148
    He ,

    Ik zou over 20 minuten wel even naar die parkeerplaats van het filmpje kunnen komen daar voor de flat, komt u ook???

    Gr Tim
     
  14. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.482
    Locatie:
    Sassenheim
    Lijkt mij duidelijk dat dit soort posts niets met het topic te maken heeft en dus per PB, Mail of MSN kan.
     
  15. jorick

    jorick Guest

    ik heb ook een dst bij mij liep ie zonder af te stellen maar is heb problenmen met de stuur servo
    hij stuur heel zwak

    jorick (oldebroek vlakbij)
     
  16. roland1973

    roland1973

    Lid geworden:
    12 mei 2008
    Berichten:
    1.587
    Locatie:
    Helmond
    Onderhoud of zwakke accupack/batterijen. Dit is al eens gezegd, zal in een ander topic niet veranderen uit zich zelf:rolleyes:
     
  17. Neoappie

    Neoappie

    Lid geworden:
    14 jul 2008
    Berichten:
    125
    Locatie:
    Zwolle
    Daarnaast weet je wel dat je stuurinstellingen ook op de remote kunt veranderen? De uitslag zeg maar.
     
  18. jorick

    jorick Guest

    thnxs hij doet het weer normaal ty
     
  19. roland1973

    roland1973

    Lid geworden:
    12 mei 2008
    Berichten:
    1.587
    Locatie:
    Helmond
    Oh geen dank en waar lag het nou aan??????
     
  20. jorick

    jorick Guest

    niet weten wat dat knopje betenkende :p
     

Deel Deze Pagina