Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat hoop ik niet. Ik denk dat ik zo TNT eens bel...
*Edit*
De telefoonafdeling 'track & trace" is dan weer niet beschikbaar in het weekend...
reken er maar niet gelijk op dat je pakketje de volgende dag aan komt
ik wacht namelijk al 31 dagen op een pakketje uit hongkong
komt denk ik door al die feest dagen
en de aswolk waardoor het post opstapelt en dan tnt overspoeld en dat moet verwerkt worden
mischien is het dat tnt nog niet alles op orde heeft.
mijn pakketje had eigelijk veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eerder binnen moeten zijn
ik ken een adres waar de dst 239 euro is!!Persoonlijk lijkt/leek mij 1:10 een mooie maat om hier in de buurt te rijden. Ik wil het eerlijk gezegd ook een beetje low-budget houden, want mijn vliegtuighobby vraagt ook wel wat. Verder ''slurpen'' 1:10 auto'tjes minder als de 1:8 denk ik, maar misschien is dit wel minimaal.
De inferno (truggy) vind ik ook heel mooi (buggy vind ik niet mooi), alleen toch weer flink wat duurder als de dst. €399,- tegen €229,-
Verder hoef ik ook niet echt te springen met de auto, gewoon ofroad rijden (ook onroad) lijkt me genoeg. Als de hobby me erg bevalt zou ik altijd nog kunnen overwegen groter te gaan rijden. Maar wil de hobby het liefst op een laag pitje houden.