Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb zelf een Ultima DB en DRX VE.
De DB is een prima 2wd op basis van de Ultima SC. Er zijn niet veel echte hop ups, maar met een paar alu onderdeeltjes is het prima. De brushed G20 is ook hier een goede RTR motor, maar upgrade naar brushless kan zonder problemen. RTR is de servo zwak, maar acceptabel.
De DRX VE ook RTR prima, maar de servo is waardeloos. Hop ups niet strikt noodzakelijk, maar een beetje alu en stabilisatoren maakt het wat strakker. Bodies zijn duur en wat kwetsbaarder dan standaard bodies. Kruiskop ipv hex schroeven, en het meeste is zelftappend. Alle armen gelijk, dus voor achter en links rechts uitwisselbaar.
Onderhoud is makkelijk, auto's zijn logisch opgebouwd en de meeste onderdelen slim ontworpen.
Prima merk, meeste onderdelen met wat zoekwerk goed en goedkoop te krijgen. Soms kost het wat meer, maar zo vaak gaat het niet stuk.
ben benieuwd naar je filmpje.
Ja ,de link werkt wel op de ipad .
Welk Gps device heb je gebruikt ?, smartphone met app?
Ziet er igg goed uit de snelheid![]()
dat is allemaal redelijk nouwkeurig dus zo te zien.
ik ga morgen mijn wagen testen door hem voor de auto uit te laten rijden en daarna ga ik hem meten op afstand en tijd zoals jij hebt gedaan.
dat is ook redelijk nouwkeurig.
dat is allemaal redelijk nouwkeurig dus zo te zien.
ik ga morgen mijn wagen testen door hem voor de auto uit te laten rijden en daarna ga ik hem meten op afstand en tijd zoals jij hebt gedaan.
dat is ook redelijk nouwkeurig.
nu momenteel even druk met andere dingen. ik heb een hele mooie boot weten te bemachtigendat gaat mijn winterhobby worden zodat ik aankomend zomer met een perfecte boot varen kan.
ik denk dat jij hem ook leuk vind indoor... (mooie collectie heb je btw. ik zag je filmpjes)
![]()
![]()
hier gaat zeker een topic over verschijnen
En hoe staat het met jouw Kyosho?
Ziet er super leuk uit poebe,zeker die buitenboord motor! Is dit al brushless?