J
jeffrey99
Guest
hey,
had ook probelemen met de originele prop. ging totaal niet vooruit.
na wat te testen vaar in nu rond met graupner carbon 3-blad met diameter 39 en 66mm stijging als ik me niet vergis.
de boot planeert goed en trekt snel op maar topsnelheid ligt niet bijster hoog.
schat 30 tot 35km/h.
voor de rest ben ik redelijk blij met de prestaties, ik zoek namelijk alleen maar wild water op (golfjes van 15cm) en boot gedraagt zich goed tegen volgas. komt regelmatig eens helemaal uit het water
maar wil nu zwaardere motor erin monteren, denk aan 7.5cc...
welke dingen pas hiervoor best allemaal aan? ik denk zeker al aandrijfas, roer,... afgeronde kantjes romp scherp zette.
kan iemand me nog meer tips geven?
kan tamelijk overweg met polyester al is dat niet men favoriete bezigheid en heb ook zeer wat ervaring met echte boten.
heb in f1 team gezeten van jonathan jones en scott gillman, mocht hun boten symoniseren
en heb ook 2x mee gevaren met scott in speciale duozitter. een keer in almere en in berlare (belgie) heb zelf ook bootje gehad, had wel maar 30 paarden maarkom. draagt allemaal bij tot ervaring
.
zo als iemand me meer aanwijzingen kan geven voor aanpassing...
alvast bedankt
had ook probelemen met de originele prop. ging totaal niet vooruit.
na wat te testen vaar in nu rond met graupner carbon 3-blad met diameter 39 en 66mm stijging als ik me niet vergis.
de boot planeert goed en trekt snel op maar topsnelheid ligt niet bijster hoog.

voor de rest ben ik redelijk blij met de prestaties, ik zoek namelijk alleen maar wild water op (golfjes van 15cm) en boot gedraagt zich goed tegen volgas. komt regelmatig eens helemaal uit het water

maar wil nu zwaardere motor erin monteren, denk aan 7.5cc...
welke dingen pas hiervoor best allemaal aan? ik denk zeker al aandrijfas, roer,... afgeronde kantjes romp scherp zette.
kan iemand me nog meer tips geven?
kan tamelijk overweg met polyester al is dat niet men favoriete bezigheid en heb ook zeer wat ervaring met echte boten.
heb in f1 team gezeten van jonathan jones en scott gillman, mocht hun boten symoniseren

zo als iemand me meer aanwijzingen kan geven voor aanpassing...
alvast bedankt