Landelijke vaardag Amersfoort 4 september 2011 + inschrijven

Nou dan zal ik me er maar over heen zetten en dat ding mee nemen...
We hebben er toch ook echt alles voorover.

De zondag ben ik helaas verhinderd ivm de verjaardag van mijn zoontje. Ik meen te herinneren dat er verleden jaar ook op de zaterdagavond is gevaren. Gaat dat dit jaar ook gebeuren? Ik woon om de hoek en zou graag mijn berlin eens met andere boten met verlichting aan willen zien varen.

Ik hoor het graag,
Groet,
Marco

ik mag komend weekeind weer van mijn baas weg voor 4 weken, dus helaas heren, wel een fijne dag toegewenst.
mvg Loek

Heb net een mailtje verstuurd om me aan te melden, ben er zeker bij, deze vijver is praktisch in mijn achtertuin :-)
Neem diverse snelle speedbootjes mee waaronder een nieuwe rigger voor de eerste vaart....

Landelijke vaardag amersfoort 4 sep

Zou ook graag mee doen met mijn Smit Nederland. Een vriend van mij had er ook zin in hij Vaart met de Smit Amsterdam. En nog weer een andere vriend zou ook wel mee willen doen hij heeft een motorjacht en een mijnenveger.

Hoor graag of wij mee kunnen doen.

Mvg Almar

Zo de lijst weer bijgewerkt. Mardo je bent zaterdagavond welkom hoor. Gebruikelijk is naast avondvaren is BB drinken. Je mag ook al 's ochtens komen er is genoeg te doen.

Route beschrijving is opgenomen in de beginpost!!!!

Laatst bewerkt:
hallo

als ik kom onder voorbehoud
twee duikboten en een neptune
duikboten op kanaal 400 neptune op 2.4

gr raf

Vooruitzichten, kijk nu naar buiten....slik

Gezien deze zomer klinkt onderstaande wellicht beter (KNMI) afwachten dus:

zondag 04 september tot en met zondag 11 september
Enigszins wisselvallig nazomerweer met temperaturen rond, en in het begin van de periode iets boven normaal. De neerslagkansen liggen rond de 30%.

Als het dan regent is het warm water..........!

Ok bedankt voor de uitnodiging, gaat echter niet lukken op zaterdagavond, heb inmiddels beloofd naar vathorst now concert te gaan...

Hopelijk tot volgend jaar of tot ziens in de herfstvakantie in het militaire vliegtuigmuseum.

Veel plezier en hopelijk mooi weer!

Groetjes,
Marco

In samenwerking met Eetcafé Bartholomeus vanaf zaterdag geheten Eetcafé MOOS

Een speciale actie voor de modelschippers, kaartjes worden uitgedeeld.
Helaas zijn de Spare-ribs niet meer onbeperkt, dit vanwege een bepaalde vereniging die vorig jaar de complete voorraad heeft weg gekluifd! :yes:

full

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo

ik kom dus met twee duikboten en een neptune
zoveel plaats neemt dat niet in

gr raf

hallo

wat heb ik nu aan reserve ribben ????
die krijg je toch haast nooit kapot
hart , longen,nieren en lever als je daar wat reserve van hebt dat is een oplossing
maar reserve ribben nee hoef ik niet

gr raf

Zo de laatste bestellingen de deur uit gedaan, en alles gehuurd en geregeld wat nodig is.
Nu nog mooi weer en veel aanmeldingen om te varen!

Hoezo....niet op tijd klaar, teveel tijd in het schipperscafé gezeten hé

Back