Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Landelijke vaardag Amersfoort 4 september 2011 + inschrijven
De zondag ben ik helaas verhinderd ivm de verjaardag van mijn zoontje. Ik meen te herinneren dat er verleden jaar ook op de zaterdagavond is gevaren. Gaat dat dit jaar ook gebeuren? Ik woon om de hoek en zou graag mijn berlin eens met andere boten met verlichting aan willen zien varen.
Heb net een mailtje verstuurd om me aan te melden, ben er zeker bij, deze vijver is praktisch in mijn achtertuin
Neem diverse snelle speedbootjes mee waaronder een nieuwe rigger voor de eerste vaart....
Zou ook graag mee doen met mijn Smit Nederland. Een vriend van mij had er ook zin in hij Vaart met de Smit Amsterdam. En nog weer een andere vriend zou ook wel mee willen doen hij heeft een motorjacht en een mijnenveger.
Zo de lijst weer bijgewerkt. Mardo je bent zaterdagavond welkom hoor. Gebruikelijk is naast avondvaren is BB drinken. Je mag ook al 's ochtens komen er is genoeg te doen.
Route beschrijving is opgenomen in de beginpost!!!!
Gezien deze zomer klinkt onderstaande wellicht beter (KNMI) afwachten dus:
zondag 04 september tot en met zondag 11 september Enigszins wisselvallig nazomerweer met temperaturen rond, en in het begin van de periode iets boven normaal. De neerslagkansen liggen rond de 30%.
In samenwerking met Eetcafé Bartholomeus vanaf zaterdag geheten Eetcafé MOOS
Een speciale actie voor de modelschippers, kaartjes worden uitgedeeld.
Helaas zijn de Spare-ribs niet meer onbeperkt, dit vanwege een bepaalde vereniging die vorig jaar de complete voorraad heeft weg gekluifd!
wat heb ik nu aan reserve ribben ????
die krijg je toch haast nooit kapot
hart , longen,nieren en lever als je daar wat reserve van hebt dat is een oplossing
maar reserve ribben nee hoef ik niet