Landelijke vaardag Amersfoort 4 september 2011 + inschrijven

of ik al klaar ben?

full

geloof het niet.

Of ik langs kom?

Denk het niet.

Aan alle deelnemers en bezoekers, heel veel plezier toegewenst.
Groeten Harm

meer smoesjes.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteravond wezen nachtvaren, was erg gezellig!

Geeft toch een andere dimensie eraan.

Ik hoop dat het goed weer word straks,

Veel plezier,
Groet,
Marco

Zon schijnt.... Factor 10

Eerste boten op het water!
Waar blijven jullie?

wel nee, net een gat door de huid geboord voor de lens/loos leiding.
meteen ontdekt dat de huid daar 16mm dik is.
Zo nog kijken naar pijp voor de stoom afblaas.
En nog een gat boren.

zit wel een bui aan te komen, sterkte

Het weer bij aankomst was niet al te best, maar daarna klaarde het goed op, en als dochterlief het tegen 1200u niet al voor gezien had gehouden, en steeds maar bleef vragen wanneer we weer naar huis gingen, was ik nu nog aan het varen geweest. Niemand op de 30 (geen 35!) MHz, dus ik kon vrij varen.

Het water is prima geschikt, met een aantal "stapstenen" die een mooie scheiding vormden tussen de speedboten, en het wat minder snelle materieel. Af en toe stond er ook een leuk zeilwindje. Dus organisatie, bedankt en ik ben er volgend jaar waarschijnlijk weer bij, als het aan mij ligt. :D

Laatst bewerkt:
Hoi Allemaal,

Was weer leuk in amersfoort!

Goed georganiseerd!!

Volgende keer schrikkeldraad aan de andere kant van stapstenen doen?
Of meer een goed georganiseerd flotille klaar leggen daar:2gunfire::p

Heren bedankt!!

Fotos komen vanavond!

hallo

juist terug thuis zonder een druppeltje regen
dat was een groot verschil op de heen weg
belgië mooi weer en vanaf eindhoven stonden de sluizen open
maar daarna is het nog mooi vaar weer geworden
ik heb zelfs 50% van de mee genomen boten laten varen wat ook een unikum is hahaha
foto's volgen

gr raf

19.15 uur. Alles afgerond en opgeruimd. Veld was voor 18.00 uur leeg. Top dat er nog door een aantal geholpen werd, waarvoor dank!! Het was weer een top dag. Heb alleen het ontbijtje van de Mailline gemist......???? Nogmaals iedereen die aanwezig was enorm bedankt voor hun komst, wij en het publiek hebben weer genoten van al het moois op 't water. Volgend jaar zeker weer! Foto's en een verslagje volgen.... Ben zijn naam ff kwijt maar het watervliegtuig was een mooi sluitstuk, ook bedankt!!! nu ff eten en en bak koffie, Ja Roel, mijn koffie sterkte!

Ook weer veilig thuis in Salland. Firsttimer moest nog even wat caloriën bij de Mc D. naar binnen drukken, dus die ging in Deventer een andere kant uit onder het maken van eet-gebaren.
Koffie staat hier klaar (mijn koffie-sterkte) en maaltijd in de magnetron.
Heb een stel stalpoten, maar dat heb ik er wel voor over gehad.
Erg gezellig, mooie schepen zien varen en vliegen aan het eind was een pracht - afsluiter.
Bedankt iedereen die met de afbouw geholpen heeft; scheelt veel zweetdruppels als een stel extra handen meehelpt!

Koffie - knagen - foto's uitzoeken/uploaden.

Groet

Roel
Stapsteenmalloot der 2e klasse

Via Hoofddorp (waar ik mijn dochter van een logeerpartijtje op moest halen) weer terug in Zwolle na een geweldige dag!
Iedereen hartelijk dank voor de organisatie!
Volgend jaar ben ik er zeker (ook al komt weer met bakken uit de lucht) weer bij. Na regen kwam nu ook weer zonneschijn:zon:!
Straks even op de video kijken of Roel mij inderdaad (niet) geraakt heeft:2gunfire:.

Martin

Back