T
Teus
Guest
Frank Hartog zei:En het vleugelprofiel ?
Frank,
Je heb mail! (Ralf had hem al) Misschien heb je er wat aan, zijn coordinaten van een franse rebuild zoals ik begrijp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
strutter zei:Vindt het ook niet verkeerd dat je je profiel al hebt dan net als de TC pijp
Enig idee hoe je de aansluiting in de romp en op de ondervleugel zou willen maken?
strutter zei:De stabilo instelhoek van de BUSA Fokkers schijnt te weinig te zijn, men moet veel trimmen met down elevator
Weet jij Jacques of je clubmaat hier ook last van heeft met zijn Holman DVII?
Anders bouwen we een graadje extra in :wink:
Ralf
strutter zei:Hier het beloofde schetsje
![]()
Wordt alleen een beetje lastig om de 'bovenpunten' scherp toe te laten lopen zoals bij de echte DVII, persoonlijk voor mij geen probleem
Maar wat vinden jullie ervan als ik er 4 zou maken? (schept wel verplichtingen natuurlijk he :wink: )
Wieltjes van Toni Clark of Reeves als ze groot genoeg zijn
Ralf
strutter zei:P.S. Teus, welke profielen met coordinaten? had ik ze al gehad van je?? 8O
Gewoon origneel houden?, dat is moeilijk te vinden trouwens, maar de meest bronnen geven voor het middendeel Gottingen 418 en naar de tip waarschijnlijk het dunnere Gottingen 388
Op een Duits forum trof ik de instelhoeken gemeten aan het origineel: Vleugel (onder en boven gelijk) +3; Stabilo +4 !!! (de Tiger Moth heeft ook zoiets)
Frank
Teus zei:strutter zei:Vindt het ook niet verkeerd dat je je profiel al hebt dan net als de TC pijp
Enig idee hoe je de aansluiting in de romp en op de ondervleugel zou willen maken?
Ralf,
.
jacques.1 zei:bevestiging aan de romp door middel van een gaffeltje en het zit er op de juiste plaats op
ik heb dit ook bij de c1 gedaan (kan hier wel een foto van maken)gr. jacques
Teus zei:Ik denk dat het voor de tekenaars makkelijker is om "nieuw" te tekenen dan "over" te tekenen?
jacques.1 zei:ik hoop dat je hier wat mee kan
strutter zei:jacques.1 zei:ik hoop dat je hier wat mee kan
Dat zal moeilijk te evenaren worden Jacques
Ziet er werkelijk schitterend uit
Helaas beschik ik niet over een freesmachine (en de andere heren ook niet denk ik) dus dit zal lastig worden voor ons
We zullen het eens doornemen samen
Wat is het verschil tussen verenstaal en zilverstaal en waar haal je het laatste?
Groeten en dank, Ralf