Prachtig Ralf jammer van dat gaas want op de beurs in Engeland waar Teus en ik afgelopen vrijdag waren lag precies wat jij zocht.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je wel mannen, dat is fijn om te horen
Ronald, je hebt niet toevallig een adres of naam van de leverancier?
Groeten, Ralf
Die reuzenprop lijkt hier weer mee te vallen
Ralf zie je op Dawn patrol ,neem een stukje mee voor mij ,misschien ook mooi op mijn se5 .Leuk dat je dat even post Ramses, dank!
Toch zo'n 26cm diameter als ik dat zo zie.
Zeskant past inderdaad beter voor mijn toepassing, het is echter wel een stukje duurder, maar wellicht kan ik er ook nog anderen mee blij maken, 't is een forse lap
Die neus van deze kist is toch wel het visitekaartje, honingraatstructuur staat vast gaaf!
Groeten, Ralf
strutter; Het lijkt meer op een soort doek. Groeten zei:Het is ook een soort doek, dat maakt het zo mooi verwerkbaar. Als je het verwarmd zal de hars waarmee het geimpregneerd is vanzelf vloeibaar en dan (kei)hard worden. Dat is gebruikelijk bij dat spul anders zouden bijvoorbeeld F1 auto's zo weer uit elkaar waaien.
Groet,
Sam.
ps. meestal is dit voor gebruik in een composiet wat onder druk uithard bij ongeveer 150 graden.