strutter
PH-SAM
Da's zeker jammer Hans 
Na de maiden het motorcompartiment leeg gemaakt en de cabanes er af geschroefd.
De platte draden worden vervangen door kabels.
Teus heeft voor mij prachtige M3 turnbuckles gemaakt welke ik hiervoor ga gebruiken
, deze kwamen vanmiddag binnen en daar kan ik gelijk mee aan de slag. TOP Teus!!
De kale romp
Vanmiddag kwam er een bestelling van Toni Clark binnen
Nieuwe carb met choke en aanzuigtrechter, pijpje op het klepje had ik er van de week al op gesoldeerd
Past mooi in de kap, wel heb ik een nieuwe locatie voor de gas servo moeten zoeken vanwege andere aansluitingen op de nieuwe carb.
Verder moest ik rekening houden met de toegankelijkheid van de afstelnaalden en de choke aansturing.
Ik heb komende week nog om de kist in gereedheid te brengen zodat ik hem naar Ton op zijn schaalmeeting mee kan nemen.
Groeten, Ralf

Na de maiden het motorcompartiment leeg gemaakt en de cabanes er af geschroefd.
De platte draden worden vervangen door kabels.
Teus heeft voor mij prachtige M3 turnbuckles gemaakt welke ik hiervoor ga gebruiken

De kale romp

Vanmiddag kwam er een bestelling van Toni Clark binnen

Nieuwe carb met choke en aanzuigtrechter, pijpje op het klepje had ik er van de week al op gesoldeerd

Past mooi in de kap, wel heb ik een nieuwe locatie voor de gas servo moeten zoeken vanwege andere aansluitingen op de nieuwe carb.

Verder moest ik rekening houden met de toegankelijkheid van de afstelnaalden en de choke aansturing.
Ik heb komende week nog om de kist in gereedheid te brengen zodat ik hem naar Ton op zijn schaalmeeting mee kan nemen.
Groeten, Ralf