Levering/Bestelling Booby van Wowing

Na-bouwen (kopieren)dan kan je elke finish kiezen die je wilt.
wanneer je een kist koopt ben je voor veel dingen afhankelijk waar de verkoper voor kiest.

Je moet natuurlijk wel een goed voorbeeld hebben.

Eric

het is een kit dus moet je hem nog zelf in elkaar steken. maar ik zie op de site dat ze hem gewoon bespannen maar op close up foto's zie je dat dit geen zo'n effen resultaat geeft en ik zou graag een super gladde vleugel hebben :wink:

ik ga hem met tape bespannen, is 1e sterker en 10 meter in de lucht ziet u er toch niets meer van.
en bespannen met oracover heb ik geen ervaring

Je kan het EPP met een mengsel van houtlijm en water behandelen, dan pakt de oracover beter. Ook trouwens voor tapen een goed idee.
Vjete, een strakke huid zul je nooit echt krijgen bij EPP, maar dat wil je eigenlijk ook niet. EPP is juist zo mooi omdat je daarmee kan landen waar je maar wilt, zelfs loodrecht voor je voeten. Het EPP (door z'n flexibiliteit) vervomt door de klap en komt weer terug in zijn oude vorm.
Balsa wordt bij zoiets lucifermateriaal, glasrompjes/vleugels vervormen niet of definitief: breuken.

Als een EPP vlieger eenmaal in de lucht is zie er niets meer van.
Dan telt alleen het vliegen en het gemak van overal kunnen landen.

Hans

ik wel hem vooral zo glad mogelijk krijgen om een beter glijgetal te bekomen. ik zie wel nog hoe ik het zal oplossen. als er ideeën of tips zijn, altijd welkom :wink:

Hans N. zei:
Je kan het EPP met een mengsel van houtlijm en water behandelen, dan pakt de oracover beter. Ook trouwens voor tapen een goed idee.

ik zie dit nu pas. als ik kan behandelen met een houtlijm/water mensel kan ik toch even goed dezelfde manier van Eric R toepassen?

Vind hem ook fantastisch uitzien. Zit al een tijdje te denken dat ik hem ook wel wil bouwen maar het lijkt me zo moeilijk met die vormen.
Daarom ook maar 1 bestellen.

En meten, meten en nog eens meten.
Hij gaat eerst een Copycat tweeling of 3-ling baren. Voor hij gaat gebouwd worden.

Pb me maar met betalingsinstructies.

MvG

Tim Mertens

Oke, 4 man.
Vjete, Simen, 2F@st4U.:[BE]: en Hans.

Vjete : Booby, 1x 48mm filament-tape, 1x rood en 1x geel tape voor bespannen.
Simen : Booby, 1x 48 mm filament-tape.
2F@st4U.:[BE] : Booby.
Hans : Booby

Ik wil de bestelling zo snel mogelijk gaan maken: US dollar <-> Euro, gaat van 1,33 naar 1,30.
Nog meer belangstellenden?
Vanavond laatste mogelijkheid !!!!!!!

Hans

Heren,

de Booby's zijn besteld.
In totaal 6 stuks. Ik en Vjete willen er allebei 1 reserve hebben. Mijn extra exemplaar is eventueel beschikbaar voor een late beslisser.
Ik heb 4x filament tape besteld, en 2x gladde tape voor Vjete, en 2 gladde tape voor mijzelf.

Even gerekend met de omwisselkoers Euro-dollar ( 1,00 : 1,30 ), definitieve omrekening koers volgt nog.

Booby E 47,44
F-tape E 7,70
duntape E 3,47

Vanavond zal ik thuis het een en ander per persoon gaan berekenen, als ik weet wat er in euro's afgeschreven gaat worden.
Dan ontvangen de deelnemers een PB met de details van bedragen en hoe naar mij over te maken.

Hans

ok bedankt Hans,
wel gaan we ze nu tesamen bouwen ? ZEKER GAAN WE ZE INVLIEGEN OP DEZELFDE DAG, en PLEK ( msh DE CAP of ZOUTELANDE )

Back