Levering/Bestelling Booby van Wowing

Vjete,

ik heb je nog een pb gestuurd met mijn vraag aan, en het antwoord van, Wowing.
Das was op 27 dec 2006. Kye gaf aan ze maandag ( 1-1-2007 ) te posten.
Tevens vermeldde hij dat het waarschijnlijk 10-14 dagen zou duren voordat de post bij mij zou aankomen ( zijn ervaring ).
Dus nog maar even wachten tot de 15e. Dan laat ik meer van mij horen en het eventuele uitleverschema.

Bubbels en beste wensen.

Hans.

ja die PB eb ik ontvangen. ik hoopte alleen dat je al meer wist over een precieze datum wanneer ze zouden toekomen

en een gelukkig 2007

Toevallig deze week gezien (Discovery of NG). Bij Booby's krijgen de mannetjes met de meest blauwe poten de mooiste meisjes. Dus, die twee naar voren stekende punten van de vleugel moeten blauw, zo ongeveer als de huistint van dit forum.

Ik zal mijn pootjes (maat 43/44, buitengewoon beschaafd formaat voor iemand van mijn lengte) eens in blauwe gebreide sokken steken en naar een disco gaan.

Heren,
alle betalingen zijn binnen, geboekt op de 29e december.
Dank u voor de snelle overmakingen, maar ik wist wel dat dat goed zou komen.

Hans.

gelukkig bestaan er nog mensen zoals Hans die zich willen inzetten om iets gezamelijk te bestellen ( en ook op voorhand te betalen ) zodat wij er kunnen van profiteren om iets te kopen van de onze onderkant ( deze zal wel goed op zijn rug vliegen zeker )
het bouwverslag zal later volgen , daar zullen we wel voor zorgen .
ook nog , met voor ieder van jullie veel mooi vliegweer en behouden vluchten.

Zal nog even duren voordat wij hier een bouwverslagje neer zullen zetten:
door persoonlijke omstandigheden is het pakket pas deze week op de post egaan in Australië.
Dus nog even wachten.

Overigens was ik al van plan om er metal-gear servo's in te zetten.
Ervaringen met HS81 in mijn (EPP) Moth hebben mij daar toch echt wel de noodzaak van in laten zien.

Hans.

ik heb een vraagje. welke electronica steek ik best in mn booby's? ik zie al van hans HS81 servo's maar nu de rest. maar wat neem ik best voor de overige electronica? wat gaan de andere nemen bv?

Ho even.

Geen HS81!!

Maar een MG-variant.

Ik heb zelf nog HS85MG op voorraad liggen, maar HS81MG zal ook zeker kunnen.
Of van een ander merk natuurlijk, ik heb nu eenmaal een HiTec-tic maar anderen misschien weer niet.

Dus (3-)4 kanaals ontvanger, stevig accupakket (gewicht mag namelijk), 3 metal-gear servo's.
TIP Eventueel nog een pieper, aangesloten op je ontvanger. Voor het geval je buiten beeld landt, of in hoog gras. Zender uit en de pieper begint te piepen, helpt bij het vinden van je toestel. Ik heb al eens meer dan een half uur gezocht naar mijn Moth die net over de duintop was geland terwijl ik op het strand stond, en het Zandvoorts duin(helm)gras is erg lang. Bij windkracht 5 buigt zich dat heel mooi over je vleugeltje heen en dan kijk je er heel snel overheen.

Hans
p.s. op de site van Wowing staat een link naar de bouwbeschrijving; kun je je een beetje inlezen en voorbereiden.

ik heb de bouw beschrijving al een goed doorgelezen maaar wou graag nog wat bevindingen van jullie. zo n pieper lijkt mij idd wel handig. is dat gewoon in de modelbouwzaak te koop? en hoeveel kost dat ongeveer?

Waarschijnlijk even zoeken op het internet.
Ik schat in dat PIGGS het wel zal hebben.
Prijs ergens tussen €15,- en €25,- in denk ik?

De twee die ik gekocht heb, zijn ook al van 2,5 jaar terug ( merk x ).

Misschien dat Norbert hier uitkomst kan geven.

Hans

ik ga er de GWS Servo IQ-200MG in monteren, breng ze mee van SINSHEIM
en zo'n pieper is in iedere modelzaak ( de goede ) te koop

Servo's weet ik niet ... maar mijn laatste zagi heeft het op de Cap wel gewonnen van de tandwielen v/d servo's.

Dus ik ga ook metalgearSolid

Welke weet ik nog zo net niet, eens een goede vergelijkende studie maken. Ik heb nog niks metaalachtigs in huis. Iemand Tips ???
+/- Prijsaanduiding wordt geapprecieerd.

Dank bij voorbaat ...

Greetz

Iemand die "Hoopvol" uitkijkt naar een plankje vliegend schuim ;-)

Dat hoop ik ook, het wachten mag nu langzaam aan wel beloond gaan worden.
Zou wel mooi uit kunnen komen. Ik moet zaterdag mijn vriendin ergens heen brengen met de auto, daarna zou ik mooi kunnen doorsteken naar Belgie.
Norbert wil jij mij je adres sturen in een P.B. ? Eventueel ook je telefoonnummer, dan kan ik je bellen wanneer je me zou kunnen verwachten.

Hans

Back