Levering/Bestelling Booby van Wowing

Ik had al weer geinformeerd bij onze Australische vriend.
Jullie hebben daarvan een PB van mij over ontvangen.
Helaas is het pakket zonder Tracking verstuurd.

Hopelijk ligt het niet bij de Nederlandse douane ! Dan kan het nog even duren voordat ik daar bericht van heb.

Jullie horen van mij.

Hans

alvast hartelijk bedankt voor al de moeite die je doet om ons op de hoogte te houden van de stand van zaken

De verhouding wachtenden is gewijzigd.

was Nederland 1 : België 3
is nu Nederland 2 : België 3

Omdat we al 2 3-packs moesten bestellen, had ik er maar 2 genomen voor het geval er nog een laat geinteresseerde langs zou komen. En door het lezen van dit draadje is er een 2e Nederlander bijgekomen.

Het aantal wachtenden bedraagt momenteel 5................................

Hans .....

Heren,
de reden voor de vertraging is bekend: douane.

Zojuist is het pakket bij mij afgeleverd, ik was wat eerder thuis vanwege weeralarm in Nederland.
Er moest nog € 83,60 invoerrechten betaald worden.
Das pech hebben.........

Goede nieuws is dus wel dat de uitlevering naar de overige leden van de groep dit weekend kan gaan plaatsvinden.
Ik moet nog even mijn eigen agenda voor dit weekeinde na gaan kijken ( wat wil mijn vriendin ??) maar ik ga zelf voor de zaterdag.

Hans.

Hans N. zei:
Heren,
de reden voor de vertraging is bekend: douane.

Zojuist is het pakket bij mij afgeleverd, ik was wat eerder thuis vanwege weeralarm in Nederland.
Er moest nog € 83,60 invoerrechten betaald worden.
Das pech hebben.........

Hans.

Hoi Hans,

eindelijk dan toch goed nieuws. (en een beetje minder goed ;-) Risico van het vak zeker)
Uitkijkend naar PB met betalingsinstructies ... desnoods misschien in een keer de verzendingskosten voor mij bij er in tellen als je die moeite zou willen doen. Ik denk niet dat Zandvoort op de route ligt de komende weken.

Greetz

Tim

ik zal ze niet meteen kunnen komen ophalen simen, volgende week naar straatsburg met school en in de vakantie gaan snowboarden, je woort wel nog van mij om eens af te spreken

Even in het draadje maar doen.

Ik wil zaterdag naar simendewulf rijden in Evergem ( als Norbert dat uitkomt).
1. Capelle a/d/ IJssel ligt voor mij aan de route richting België, dus daar kan ik er een droppen
2. Bij Antwerpen kan ik op de heen- of terugreis er 1 afgeven aan Tim ( uit Herentals ) als hij naar Antwerpen rijdt, bij een wegrestaurant of zo. Of Tim moet 'm ophalen in Evergem of per Belgische post laten komen, is goedkoper dan NL'se post.
3. Olivier heeft z'n rijbewijs en zou 'm kunnen komen ophalen bij Norbert.

Maar goed dat is even mijn idee en het is maar een voorzetje. Het hangt natuurlijk af van wat iedereen wil.
Misschien is het gewoon het beste om de Belgen dat onderling te laten regelen, dan drop ik alles bij Norbert.
De aparte dozen ( met 1 Booby elk ) kunnen gewoon gebruikt worden om per post verstuurd te worden.

Adressen indien nodig even per PB graag.

Hans

Voor geinteresseerden: er is nog 1 Booby beschikbaar.
Vjete heeft er toch maar 1 nodig, en ik had mijn reserve exemplaar al verkocht en heb aangeboden zijn 2e exemplaar weer van hem over te nemen, dus ik heb weer een reserve exemplaar.

Dus snelle beslissers vissen niet achter het net.

Hans

Ik sta met de nacht en ga zaterdag indoor vliegen.
Dus kan moeilijk worden om af te spreken.

Als Norbert de moeite wil doen om het door te sturen dan neem ik dat aanbod vriendelijk aan. Alvast bedankt.

Tim

als Norbert het niet vervelend vind dat de mijne daar nog eventjes licht kom ik hem bij hem wel ophalen dan kan ik hem meteen nog wat dingen vragen. of ja maken we hem samen? ik hoor het wel nog

Oke,

ik rijd zaterdag via Capelle a/d IJssel naar Evergem en bevorder Norbert tot schatbewaarder/postbeambte.

Hans

ik zal ze in ontvangst nemen , en reken ik naderhand wel af met jullie.
in kortrijk kom ik bijna wekelijks, en Herentals ligt ook niet in AFRIKA.

Op dit eigenste moment staat de koffie ook te wachten op iemand die een pakje komt afleveren voor mij.

Dus wees welkom.

Ach we zien wel. Het dringt niet er ligt nog zoveel te wachten.

Greetz

Tim

Back