Levering/Bestelling Booby van Wowing

vandaag heeft Hans alles hier thuis gebracht, heb hem niet buiten gesmeten, het is nen toffe gast .
volgende week spreken we wel af voor de verdere afhandeling, wel moet er nog wel wat taks betaald worden, ik wilde wel alles voorschtieten, maar Hans wilde dit niet.
en wees geust het ziet er goed uit.
iemand vanons zal het bouwverslag moeten maken.

in hoeveel uur zou hij te bouwen zijn? anders spreken we eens af en bouwen we hem samen, wel na de vakantie als dat voor jou geen probleem is?

vandaag alles eens grondig bekeken, en ik ga al wat veranderen
de carbon spar ga ik van buiten verbinden (org vanbinnen) is natuurlijk in chit maten 9,52 mm
ofwel doe ik een buis van 10 mm erin en dit in 1 lengte
dit zou ik doen om bij sterke winden er een draadstang in te steken om meer gewicht te krijgen, heb ik ook gedaan met de easy glider.

simendewulf zei:
vandaag alles eens grondig bekeken, en ik ga al wat veranderen
de carbon spar ga ik van buiten verbinden (org vanbinnen) is natuurlijk in chit maten 9,52 mm
ofwel doe ik een buis van 10 mm erin en dit in 1 lengte
dit zou ik doen om bij sterke winden er een draadstang in te steken om meer gewicht te krijgen, heb ik ook gedaan met de easy glider.

Zou we de draadstang niet demontabel kunnen maken ? Kwestie van met elke windsnelheid het ideale gewichten te kunnen plaatsen.

ja de draadstang kan er gemakkelijk uit, loopt over gans de lengte van de vleugel, en msh wel op het zwaartepunt ( moet nog nakijken )

Ik was nog even aan het googlen over de Booby en kwam het volgende bericht tegen.

ooroperatie voor Malu zoontje van Kye

Dat verklaard waarom ons pakket twee weken moest wachten voordat het verzonden werd.
Wij hebben dus nog geluk gehad met onze Booby's.
Het ziet er naar uit dat ze voorlopig even niet worden gemaakt.

Iemand nog interesse?
Er ligt er nog een bij mij op de plank :D

Hans

p.s. van het weekend eens gaan beginnen met de bouw

Back