Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dat dit exemplaar mogelijk al heel binnenkort bij het vuilnis zit
Nou fout niet, volgens mij doet meer dan de helft van de wedstrijd vliegers het. Ik niet, ik heb de rem uit. Ik zie nooit mijn prop stilstaan hoewel ik tijdens een tailslide (nog) niet naar mijn prop gekeken heb, ben gelijk nieuwsgierig.Voor de duidelijkheid; neem niet wat ik zeg als waarheid aan, het frezen etc is echt niet perse nodig, zonder vliegt het ding ook prima. Zelfde geldt voor throttle cut; het is is een truukje wat ik handig vind maar niet strikt nodig ofzo, waarschijnlijk zijn er ook mensen die het 'fout' vinden.
Zo'n beetje ja, maar als je een great planes flatout koopt is het onmogelijk een acceptabel vliegende kist te krijgen.Als je een 'af fabriek' elipsia pakt en die 'normaal' afbouwt, heb je ook een prima vliegend kistje. Dat geldt waarschijnlijk voor zo'n beetje alle toestellen![]()
Zecht ie zonder ooit het A-programma en nouwelijks een echt goed gebouwde click te hebben gevlogen.Het ding doet eigenlijk alles goed, ik zou heel graag Bert of Derk er eens mee laten vliegen, ik vermoed namelijk dat dit kistje domweg beter vliegt dan de Clik, ook voor het A-programma.
Zecht ie zonder ooit het A-programma en nouwelijks een echt goed gebouwde click te hebben gevlogen.![]()
Hey ik zeg ook 'ik vermoed' en iedereen hier kan het in de context plaatsen van een gebrekkige C-vlieger.. Daarom zou ik ook wel eens willen weten wat iemand die 'het echt kan zeggen' er van zou zeggen
![]()
Het ding doet eigenlijk alles goed, ik zou heel graag Bert of Derk er eens mee laten vliegen, ik vermoed namelijk dat dit kistje domweg beter vliegt dan de Clik, ook voor het A-programma.