Liddle Twister

Aankomend weekend wordt het mooi weer?

Voorstel voor locatie in het noorden? Misschien richting Meppel/Zwolle, zodat het vanuit midden-nederland ook nog toegankelijk blijft?

Peter

Peter Aanen zei:

Voorstel voor locaite in het noorden? Misschien richting Meppel/Zwolle, zodat het vanuit midden-nederland ook nog toegankelijk blijft?

Peter

Volgens mij ligt Huissen gelukkig in midden-Nederland.

@Alex. Mooi werk en ik denk: als je het model kan neerleggen voor een foto ziet het er met je rug al weer beter uit. Sterkte.

Peter Aanen zei:

Voorstel voor locatie in het noorden? Misschien richting Meppel/Zwolle, zodat het vanuit midden-nederland ook nog toegankelijk blijft?

Peter

Weet je toevallig een veld in die regio waar we vliegen kunnen?

Guys,

Vroeger vloog ik bij de Regionale Modelvliegtuigclub Dalfsen, die hadden (hebben ?) een veld van 80 X 80 m en erom heen
alleen maar weilanden. De hei bij Havelte zou misschien ook kunnen....
Cheers

Bart

de materiaalverzamelaar zei:
Guys,

Vroeger vloog ik bij de Regionale Modelvliegtuigclub Dalfsen, die hadden (hebben ?) een veld van 80 X 80 m en erom heen
alleen maar weilanden. De hei bij Havelte zou misschien ook kunnen....
Cheers

Bart
Die hei dat lijkt mij wel wat. Daar staan meestal ook van die thermiek fabrieken.

Alex,

Zeker, het zal met mooi weer vast wel thermisch zijn. Nu is Havelte met mooi weer ook behoorlijk 'toeristisch' dus
het is niet ideaal. Als jullie er gaan vliegen (ik kan niet op zondag, heb geen auto ter beschikking) zou ik de ingang
nemen tegenover de Johannes Post Kazerne...maar zijn er in het Noorden geen betere velden ?
Heel vroeger heb ik ook wel eens op de Balloer Heide gevlogen (vrije vlucht). In mijn herinnering was (is) het daar ruimer dan Havelte.
Garderen is zou overigens ook een optie kunnen zijn. Maar dan wel op zaterdag want in die contreien viden ze
het niet zo leuk als er op zondag wordt gevlogen (bijkomend voordeel ik heb de auto op zaterdag dus ik zou
kunnen met mooi weer :) ).
Cheers,

Bart

Volgens de laatste info is het niet mogelijk op het baloerveld te vliegen. Veld was van defensie en is nu overgedragen aan Drents Landschap. De Asser club huurde het altijd van defensie en dat is dus niet meer aan de orde.

de materiaalverzamelaar zei:
Alex,

Garderen is zou overigens ook een optie kunnen zijn. Maar dan wel op zaterdag want in die contreien viden ze
het niet zo leuk als er op zondag wordt gevlogen (bijkomend voordeel ik heb de auto op zaterdag dus ik zou
kunnen met mooi weer :) ).
Cheers,

Bart

Geen idee waar het ligt maar zaterdag is voor mij ook prima. Zondag moet ik officieel weer werken maar ik weer niet of mijn rug dat al aan kan.

Zolang Theo heen gaat en ik niet hoef te werken op de des betreffende dag ben ik zeker aanwezig 8) nu nog hopen dat dan mijn asprin dan binnen is en vliegklaar :)

Peter,

Het maakt mij niet uit. Ik kan op zondag meerijden met Maaike (mijn ega) naar Garderen. Ze gaat er
paard rijden met ruiters uit heel het land. Mogen wij vast ook wel vliegen op het Speulderveld 8) .

Overigens volgens mij ligt het veld in Havelte hier. Achter de camouflage kleuren (links van de N353) ligt de Johannes Post kazerne en rechts zie je de genie put en het veld.

en het veld in Garderen hier (links vand de N302)

Volgens mij is Garderen iets groter, maar Havelte is dichter bij voor jullie Noorderlingen...dus ik zou zeggen aan jullie de keuze...
Cheers

Bart

Havelte?
Johannes Post?

Verrek, in die genie put heb ik menig uurtje mogen spelen met een 4-tonner. :D
Die route moet ik nog wel kunnen vinden. :?

Frans

Frans,

Ik ben er met mijn Volvo 66DL door heen gecrost toen ik in Havelte mijn miltaire dienstplicht mocht vervullen...
zo zie je maar weer de wereld is klein...(en zeker Nederland)
Cheers

Bart

Jongens het zal mij worst zijn Havelte, Garderen. Martijn kan alleen op zondag. Zijn voorkeur mag dus duidelijk zijn.
In Havelte ben ik redelijk bekend. Ik ben die oude gek die daar op een kinderfiets, zonder mickey mouse bel, wel eens door de bossen crosst.
Of daar zomaar gevlogen mag worden dat weet ik niet. Hoe zit dat met Garderen??
Wie kan daarover iets vertellen?? Zou sneu zijn dat we ergens afspreken waar we niet welkom zijn.

Theo,

Ik weet ook niet of je op Havelte mag vliegen. Ik denk dat we kunnen vliegen in Garderen op zondag.
Ik zal voor de zekerheid contact opnemen met de modelvliegtuigclub Condor in Zwolle. Zij maken
regelmatig gebruik van het veld.
Cheers

Bart

Back