M
MeX101
Guest
haha dat is me wat
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
TheRaptor zei:Hmm. :? Als ik dit hier zo lees is het misschien beter een Corona aan te schaffen ipv een Hummingbird... 't Is wel een pak duurder, maar crashkosten zijn blijkbaar veel lager. Corona (en onderdelen) trouwens verkrijgbaar bij www.shamrock-maastricht.nl
Welke zender, gyro, servo's,... raden jullie aan ?
EDIT : Ik heb ergens gelezen dat een Corona op auto batterijen kan vliegen. Klopt dit ?
8Okrislaes zei:Uit ervaring: Als je motor na een paar minuutjes vliegen erg stinkt en er komt rook uit, dan kan je met enige zekerheid zeggen dat hij het niet kan trekken :lol: :lol:
TheRaptor zei:8Okrislaes zei:Uit ervaring: Als je motor na een paar minuutjes vliegen erg stinkt en er komt rook uit, dan kan je met enige zekerheid zeggen dat hij het niet kan trekken :lol: :lol:
TheRaptor zei:Mag ik weten waar jij je Corona gekocht hebt ? Ik vind het namelijk een hele dure grap en twijfel om ik 'm niet via http://www.helihobby.com zou bestellen. Daar heb ik'm brushless aan minder dan 620$ vliegklaar. Incl verzendkosten en taks zal dat ongeveer evenveel zijn in Euro denk ik. In België en Nederland vind ik hem ook aan die prijs, maar natuurlijk niet brushless. Dat kost ongeveer 200 Euro meer.
L1-00123 Corona LMH 120 Bare Bones Helicopter Kit 199.99 199.99
FUTM0809 Futaba GY240 Gyro with Heading Hold 110.00 110.00
HRC31081 HS-81 Hitec Servo (3x) 17.95 53.85
ASTRO-803HC Astro 020 Brushless Motor / Phoenix 25 174.95 174.95
All prices are in US Dollars
Subtotal 538.79
Shipping 15.50
TOTAL 554.29
Verklaar u nader. 8Okrislaes zei:Wil je dan later naar CP gaan, dan hoef je enkel een nieuwe ontvanger te kopen. Wél effe checken of de ontvanger 27 Mhz is...
TheRaptor zei:Zijn S3101 servo's en G200 gyro geschikt voor deze heli ? Die zitten namelijk in een kit bij de FX-18.