K
krislaes
Guest
Als ik eens een lijstje maak van alles wat er tot nog toe al kapot gegaan is aan mijn corona:
* 1 rotorblad gebroken bij een boomstrike
* crutch gebarsten bij een boomstrike
* tailboom al paar keren moeten terugbuigen, zwaar geblutst. (door boomstrike)
* Spur gear wegens vergeten gas af te zetten bij crash (kan de corona niks aan doen natuurlijk)
* staart gearbox gebarsten (u raad het al, boomstrike)
* staartvin gebroken (paar keer gerepareerd, nu finaal kapot. hobbyshop had wel staartvin op voorraad maar geen staart gearbox... NUTTIG!)
* Pushrod voor staartroer gebroken (jaja, boomstrike)
bijna al deze schade, behalve de spur gear, komt niet van crashes maar van die ellendige boomstrikes! Ik ben eraan aan het denken om gewone rotorbladen op mijn corona te monteren, ik denk dat ik dan gewoon minder schade zou hebben. Trouwens, die rotorbladen blijven dan wel heel bij een crash maar zijn wel telkens uit balans omdat er hier of daar toch wat stukjes afspringen....
* 1 rotorblad gebroken bij een boomstrike
* crutch gebarsten bij een boomstrike
* tailboom al paar keren moeten terugbuigen, zwaar geblutst. (door boomstrike)
* Spur gear wegens vergeten gas af te zetten bij crash (kan de corona niks aan doen natuurlijk)
* staart gearbox gebarsten (u raad het al, boomstrike)
* staartvin gebroken (paar keer gerepareerd, nu finaal kapot. hobbyshop had wel staartvin op voorraad maar geen staart gearbox... NUTTIG!)
* Pushrod voor staartroer gebroken (jaja, boomstrike)
bijna al deze schade, behalve de spur gear, komt niet van crashes maar van die ellendige boomstrikes! Ik ben eraan aan het denken om gewone rotorbladen op mijn corona te monteren, ik denk dat ik dan gewoon minder schade zou hebben. Trouwens, die rotorbladen blijven dan wel heel bij een crash maar zijn wel telkens uit balans omdat er hier of daar toch wat stukjes afspringen....