Electro all the way! [emoji41]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je hoeft niet te condoleren hoor... ;-) Het is wat het is en ik voel me kiplekkerzonde,... en gecondoleerd![]()
....ik snak naar handwerk, lekker met conventionele machines werken. Heerlijk, lekker ontspannen alle onderdelen handmatig stuk voor stuk produceren. Begrijp me goed, ik vind het fantastisch die digitale technieken en maak er maximaal gebruik van, maar nu voor dit project even niet, gewoon lekker ouderwets handwerk...
Hoi Ramses, bedankt voor je belangstelling!.
Wat een prachtig project Johannes
Uiteraard ga ik dit ook weer volgen, wordt weer GENIETEN met hoofdletters!
En weer een hoop leren van jouw bouwkunsten.
Ook een erg mooi schema gekozen, in het NMM de L-38, maar die zal je vast al veel gefotografeerd hebben:
![]()
Heel veel plezier met de bouw van deze beauty
Groeten, Ramses
.
Deze kunststof klemmetjes worden in de plantenteelt gebruikt.
Er staat e.e.a. in de ontwerp-overwegingen, en bij de afmetingen... zit er veel verschil tussen deze versies
wikipedia zei:... The greatest military user of the Lockheed 12 was the Royal Netherlands East Indies Army Air Force, which bought 36.[6] Sixteen of these were the Model 212, a specialized version created by Lockheed for training bomber crews, which had a .303-caliber machine gun in an unpowered, partly retractable gun turret on top of the fuselage, a second .303-caliber machine gun fixed in the nose, and bomb racks under the wing center section that could hold eight 100 lb (45 kg) bombs.[1] The other 20 aircraft were transport versions based on the Model 212.[3] ...
Het verschil tussen de Lockheed 10 Electra en de Lockheed 12 Electra Junior is de afmeeting.Hallo, ik zie dit nu pas... Ik wou al lang de electra 10e bouwen van amelia earhart, nu ik dit terug zie passeren hier, hmmm tempting.... ik heb nog niet gegoogled, maar zit er veel verschil tussen deze versies?
Laat je het papier op de spanten ? Of rul je dat er nog af met een vochtig doekje ?
Ik plak zelf het papier met prit op het hout wat zich met een vochtig doekje laat rullen.
Lees ik maak het papier vochtig en rul het met de vingers los . Dit heeft uiteindelijk weer het netste resultaat in mijn ogen doordat je dan nergens meer papier ziet . Over gewicht hoef je niet te praten . Deze kist mag wat aan boord hebben en of dat beetje papier daar wat van af haalt ....