Hoi Jean Paul,
ik heb de logo 10 3D met verlengde staart, om het zwaartepunt goed te krijgen moest ik de carbon voorbouw op het chassis monteren.
De binnenkant van de voorbouw is breder dan de binnenkant van het chassis. Daardoor heeft de lipo erg veel speling aan de voorkant. Die ruimte heb ik opgevuld met stukjes onderleg vloer voor parket, depron-achtig materiaal.
Verder heb ik de motor-as van de plettenberg motor ingekort, precies tot aan het tandwiel. Als je namelijk een keer ongunstig crashed kan de motor-as door de lipo heen prikken en kun je die afschrijven.
Verder zet ik ze vast met de klittenband en NIET met de standaard elastieken van mikado zelf, daarmee kun je deuken in je lipo's trekken, niet doen dus.
Wat ik verder een must vind is de metalen motorplaat. Ik gebruikte 550mm bladen en heb een crash gehad doordat deze verboog en het motortandwiel geen goed contact meer maakte met het hoofdtandwiel waardoor deze werd gestript.
Voor de rest vind IK bling niet nodig, de logo 3D vliegt zo stabiel als op rails, dat zeggen anderen ook die de heli zien vliegen.
En met 5s lipo meer dan voldoende power
Hier staat nog meer info :
t-rex-600-logo-10-3d-logo-10-3d-filmpjes-mx24s