Nu wel.
Copy/past FPV forum
Pff duurde ff.
Had een simlock vrij toestelletje maar kon met geen mogelijkheid de pincode uitschakelen.
Uiteindelijk bleek mijn eigen telefoon de Hema sim ook te pakken en daar kon ik hem wel uitschakelen.
Dus daarna sim weer in de tracker. Ingeschakeld met een SMSje.
Binnenshuis 2x sms gestuurd voor de google link. Smsje terug maar nog geen GPS 0.0000, 0.0000.
(Mijn telefoon en OSD doet het vaak ook amper binnenshuis.)
Dus uitgeschakeld en weer ingeschakeld maar nu buiten in een plasticbakje met deksel op tafel
Na 1 min smsje gestuurd voor de google link. GPS stond een meter of 10 af.
Na 5 min nog een smsje. Nu stond hij precies goed.
Ineens bedenkende dat SMSen van mijn eigen telefoon wel duur is met t-mobile maar een poging gewaagd om het nummer te bellen.
Dit nummer is in gesprek....voicemail. Maar wel SMSje terug met speed, GPS enzo.
Nog een keer maar nu maar 1x over laten gaan en ophangen.
Kreeg ik ook weer een SMSje terug. Tracker inmiddels binnenshuis. GPS Stond nu ongeveer bij de buren in huis.
Wel handig dat je bij deze gewoon de google link mee krijgt. Bij de oude moest ik eerste zelf de coördinaten overtikken en google snapte die vaak niet. Een GPS appje wel, gaf ook gelijk aan als navigatie om er naar toe te rijden (doet google bij mij nu ook)
Op de accu bevestiging moet je niet vertrouwen denk ik zo. Beter stekkertje aan solderen en normale 1s lipo eraan. Scheelt ook wat gewicht.
Overige testen komen nog wel, weet in ieder geval dat ie wat doet.
GPRS weet ik niet zeker of dat met dit Prepaid kan. Kreeg er wel een SMS voor van de provider om div in te schakelen.
Micro SD er ook nog niet ingehad maar voor zover ik weet zou hij daar de GPS coördinaten op moeten opslaan zodat je achteraf terug kunt kijken.
"Linkje naar de Tracker Aliexpress.com"