Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Leuk dat je ook een Losi hebt gekocht, mooi ding.. !
Ik wilde vorige winterseizoen ook een wedstrijd meedoen met de 1/14 klasse. Je mocht toen echter alleen meedoen met een volledig standaard Losi, dus die van mij valt daar ruimmmmm buiten..
Desondanks hoop ik komende winter wel een keertje te gaan rijden in Oss.. Mits ze een volledige zaterdag open zijn (en niet alleen een avondje).. ik moet immers uit Den Haag komen.
Yokomo is de leverancier van LC-Racing in China. Althans ze kopen de auto's en geven er een eigen Yokomo draai aan.
Dit is de Yokomo Land Jumper.
![]()
![]()
![]()
Brushed electronica :-(
![]()
plastic shocks
![]()
![]()
Hier te koop als kit.
Yokomo Land Jumper RC Kits Black #LJ-01BK,
Schumacher is een distributeur voor Europa.
Schumacher LC Racing Micro Buggy Black Kit | rcdriver.com
"Schumacher are pleased to offer the LC Racing EMB-1 Micro Buggy. The EMB-1 is a 1/14-scale 4WD shaft driven buggy packed with exceptional features for competition micro racing. Already tested in UK conditions by great drivers, the spec and performance of this Micro buggy with surely be a great hit!"
Ja de standaard motor van de Losi wordt erg heet. Maar heen en weer rijden op straat met veel grip, daar wordt die van mij met LC-Racing motor ook flink heet van hoor.
VOlgas de ene kant op, keren en volgas weer terug etc.
Misschien dat ik nog eens ga investeren in lichtgewicht outdrive cups om de gehele aandrijflijn nog soepeler te maken.
Ja inderdaad indoorvlieger, een algemene 1/14 klasse zou beter zijn.