LRP elektro algemeen

Meestal is het een jaar garantie, maar je kan even aankloppen bij de verkoper. En anders een goedkoop HobbyKing setje, ook te krijgen bij Conrad voor een 10tje meer, en met CE keurmerk. Werken bij mij al jaren goed.

Nope, en daar moet je je ook niet druk om maken... Ik heb eventueel een pistoolzender met ontvanger liggen hier voor je. Tegen vergoeding van de verzendkosten mag je hem hebben keerl!
Helaad is het wel een 27mhz zender welke in woonwijken veel storing heeft maar daarmee kan je wel op de vlakte rijden

goed hoor mijn zender is naar de shop gebracht en hun zullen de zender opsturen en dan hoor ik wel wat hun zeggen. hopelijk maken ze het en anders word het een hk zender en dan later misschien een SPEKTRUM DX2E
maar in deze tijd mag ik even een zender van een vriend lenen kan ik toch nog rijden:D

De hk-gt2 is een prima zender, nooit last van storingen, failsafe en werkt altijd goed.

Voor iets meer heb je ook goede zenders met modelgeheugens, dus lijkt me een spektrum overbodig.

Maar ja, je moet t zelf weten ;)

Dx2e heb ik ook! Fijne zender ook lekker licht gewicht. Gaat heel lang mee met 4 oplaadbare batterijen. Helaas is het stuurwiel wel iets aan de grote kant maar daar valt wel wat mee te doen denk ik. Dat ga ik eens even checke!

Ja dat weet ik maar ik ben bang om veel invoerrechten te gaan betalen. Maar krijg je wel een zender zonder ce merk wel in huis of kan die ook inbeslag genomen worden?

Anders gewoon bij Conrad bestellen, betaal je iets meer, maar geen weken wachten, en kans op je zender kwijt te zijn. Als hij eruit wordt gepikt en geen keurmerk heeft, ben je hem kwijt, vrees ik.

Krijg ik vamiddag een telefoontje van de modelwinkel dat mijn zender weer terug is ik gelijk ernaar toe gereden kijk ik in de doos en het is gewoon een nieuwe:p ik helemaal verbaast ik dacht die krijg ik kapot weer terug nu kan ik weer eindelijk weer rijden met mijn eigen2,4ghz zender:D

Dat is mooi. Ik heb in het begin ook een akkefietje met een LRP zender gehad, soms ging ineens het stuur op reverse, en dan weer normaal, zonder dat je aan de schakelaar zat. Sta je wel raar te kijken. Maar toen werd de zender zonder problemen omgeruild, nadat in de winkel ze hetzelfde constateerden.

Dat is mooi. Ik heb in het begin ook een akkefietje met een LRP zender gehad, soms ging ineens het stuur op reverse, en dan weer normaal, zonder dat je aan de schakelaar zat. Sta je wel raar te kijken. Maar toen werd de zender zonder problemen omgeruild, nadat in de winkel ze hetzelfde constateerden.

Dan heb je geluk gehad :D
Meestal als je zoiets voor hebt wil het in de winkel toch net niet voorvallen :D

Back