LRP elektro algemeen

Die van mij hebben ze niet gezien dat hij het deed of ze moesten het getest hebben toen ik weg was maar dat denk ik niet en ze wilden toen ook niet het filmpje zien wat ik toen ook hier in dit form gezet had

Hallo,

Ik heb een LRP Twister Truggy gekocht via marktplaats voor maar 25 euro [emoji2]
Nu heb ik het gevoel dat hij aan de voorkant wat hoog op z'n wielen staat..

Let niet op de banden.. Hier komt een setje van Conrad op.

fce764ac333f1e6789522d2e9562601d.jpg

c8469c22a77da5909c9150edcec7cb67.jpg

22226475e5f36dc04449b860312610bd.jpg

Eerst rijlaar maken, dan praten we verder over de rijhoogte. ( de achterkant staat laag, denk daar maar over na ) Mooie aanwinst!! Have fun alvast! Wees niet bang om te vragen, ervaring genoeg hier

Inderdaad eerst rijklaar maken,zal nog wel wat zakken met motor/regelaar en accu erin enz.De achterkant staat nu eigenlijk redelijk goed,maar met gewicht erin zal deze zeker wel te laag gaan hangen.Maar voor 25 euro zeker een leuke aanwinst!

Lijkt wel of voor dezelfde dempers zitten als achter. Wel een leuke aanwinst voor dat bedrag, zeker als de tandwielen nog goed zijn.

Ik zal ze morgen eens nameten. Er is een tandwiel kapot, maar die kost ongeveer 6 euro :) De motor zit er ook nog bij, dus een regelaar erin en gaan!

De veren voor en achter zijn beide 70mm. Voor moet korter zijn volgends de handleiding. Iemand enig idee welke lengte dat is? Of heeft iemand een optie voor een vervangend setje?

Kijk maar eens even of je de handleiding kan downloaden op Lrp.cc daar staat alles duidelijk in beschreven.
Ik bouw met u mee, ik heb de twister ook maar eens weer uit de kist gehaald.
a14453ce052df82d86beb7cceb26123d.jpg

De twister is er weer helemaal klaar voor, aankomend weekend even spelen.
Gelukkig had ik hem toch maar bewaard indoor want dit blijft wel de fijnste wagen uit de collectie
3fe6c1e939c2d522dc7ac22aa67f6c9f.jpg

Told you so. ;-)

Wanneer ga je de Twister ten huwelijk vragen? :mrgreen:

Maar je hebt gelijk, ik heb betere auto's, maar toch zie ik mijn Twister ook niet snel de deur uit gaan. Voor wat lekker 2WD crossen blijft het een fijne auto.

Banden iets of wat aan de kleine kant vind ik maar das persoonlijk,de shocks zijn dan wel weer lekker!Blijft een leuke koop voor 25,have fun!

De diameter gaat de topsbelheid bepalen maar ik denk dat peter daarvoor al een grotere pinion gemonteerd heeft.
Strakke kar!

Klopt ze zijn zo iets aan de kleine kant, maar om eerst lekker mee te rijden is het prima :)

Heb de standaard pinion er nog op zitten. Ben sinds kort echt bezig met rc auto's en moet nog veel leren over dat soort dingen!

Klopt ze zijn zo iets aan de kleine kant, maar om eerst lekker mee te rijden is het prima :)

Heb de standaard pinion er nog op zitten. Ben sinds kort echt bezig met rc auto's en moet nog veel leren over dat soort dingen!

Als je het topic eens wilt doorlezen op een regenachtige dag ben je direct over alles goed ingelicht :D

Dat is wel erg goedkoop. Hopelijk gaan ze niet snel lekken. Hoe is de demping als je de auto van een een cm of 20 naar beneden laat vallen?

Back