LRP elektro algemeen

Ligt eraan welk flessie denk ik haha
a130e78730447f1315168eac2dca4c00.jpg

Als ik thuis ben zal ik even een suidelijkere foto maken. 300 is het idd
Edit, op de sticker is 400cst maar das voor mijn zwaardere 4wd wagen!
De twister is het mooist met 300 of 25w

show.php

Laatst bewerkt:
df012a4b490f5e5147c47f7053418987.jpg

Laat die 20 graden maar komen ik ben er weer klaar voor

Nu de nieuwe twister nog even in elkaar bouwen [emoji16]

Mijn pakket is ook binnen. MOoi doosje had ik voor je gemaakt he;)
Ik ga er even vannuit dat je 25w in de shocks doet om ze stijver te maken.
Vandaag even kort filmpje in skatepark gemaakt maar aardeloze camera man, dus volgende keer beter.;)

ps grondspeling is nu beter voor 1 3 en achter 2 1 net wat hoger op de pootjes

Dat is wel vet, die koeling!
Al is het wel meer gewicht, maar het idee is gaaf!
Ik ben alleen benieuwd hoe de koelvloeistof rond gecirculeerd word.

EDIT : Ik zie dat er een pompje bij zit.

Waterkoeling is leuk maar ook kwetsbaar, gezien de klappen die een auto kan maken. Goed vertanden, en zorgen voor goede airflow over de motor, eventueel een fan, en je hebt volgens mij hetzelfde effect, maar goedkoper, en minder bewerkelijk. Als de pomp stopt, of er een lek ontstaat, heeft de motor juist minder koeling dan zonder zo'n mantel.

als als als.
als de stekker van de
cse011-0014-00.jpg

eruit pleurt gebeurd er ook niks meer.

Die vloeistof wat erin moet dat zal haast aceton of remreiniger moeten zijn om het koud te houden.
ik denk dat het voor geen ene meter werkt. er moet ook nog een fan op de radiator anders heeft het zowiezo geen nut. alu word heel heet in de zon
Ik ga denk ik voor de bovenstaande foto.
Mijn motortje heeft aardig wat te voortduren kwa temp's meestal... veel optrekken en veel remmen totdat de accu leeg is

Misschien nog maar eens met pinions aan de slag, de beste voor de blast op de sidewinder 4600 set leek de 25 tands maar dat zou ook wel eens 35 kunnen zijn.
Ik ben nooit verder dan 27 tanden gegaan

Tussen de 21 en 27 was 25 de beste
Dit was het resultaat met wat steentjes ertussen

e6yre5y4.jpg

als als als.
als de stekker van de
eruit pleurt gebeurd er ook niks meer.

Die vloeistof wat erin moet dat zal haast aceton of remreiniger moeten zijn om het koud te houden.
ik denk dat het voor geen ene meter werkt. er moet ook nog een fan op de radiator anders heeft het zowiezo geen nut. alu word heel heet in de zon
Ik ga denk ik voor de bovenstaande foto.
Mijn motortje heeft aardig wat te voortduren kwa temp's meestal... veel optrekken en veel remmen totdat de accu leeg is

Daarom beschouw ik geforceerde koeling op een motor als laatste redmiddel, als je met gearing en zorgen voor goede airflow over de motor het niet meer redt. Hoe simpeler je het houdt, des te betrouwbaarder.

De vloeistof kan gewoon water zijn, de vloeistof zelf neemt de warmte niet op door te verdampen of zo, maar door de pomp wordt het opgewarmde water naar de radiator gebracht, en daar afgekoeld, waarna het afgekoelde water weer retour gaat. De enige reden dat bij een echte auto speciale vloeistof wordt gebruikt is omdat een verbrandingsmotor de koelvloeistof tegen de 100 graden kan laten worden. Een elektromotor die 100 graden is, kun je meestal meteen afschrijven.

Nee, helaas niet, hoezo?
Ik ga wel weer beginnen.

Een 1:1 brandstof motor word wel warmer, alleen 80-90 graden is meestal de temperatuur van de koelvloeistof, het blok word wel wat warmer geloof ik.

Als koeler zou ik het inderdaad niet gebruiken, maar het is wel vet om te hebben.
Als het goed is word de koelvloeistof gekoeld door de rijwind door de radiateur.
Maar waarom remmenreiniger?
Dit vervliegt heel snel?

beetje meer gewicht, 1 tandje op de pinion minder ;)
he ruud, zit je nog op school?

Bedoel je mij?
Helaas kan ik niet werken, door prive omstandigheden, maar ik ben bezig om te starten met een opleiding autotechniek.

Vandaag maar weer eens gereden (5accus)leeg gereden met mijn lrp.
Ik had nog een oude smartphone liggen waar gps op zat dus die in mijn auto gedaan en met een tie wrap vast gezet met een top snelheid van 46.6 kmh ik vind het netjes met een tel van ongeveer 150 gram dus de top zal nog wel iets hoger zijn maar ik ben te vreden (voorlopig) miss binnenkord een een goedkope 3 cell lipo er eens bij hale en dan zien wat die dan gaat doen :D en binnenkort ook een nieuwe lrp auto natuurlijk weer de twister maar voor onderdeelen of deze gaat in onderdeelen wand die ik nu heb is aardig op zoals lagers,body,en nog een paar dingen

Hee remco

Ik heb ook een twister op 3s laten rijden is niet echt best voor de auto op een middagje rijden helaas de assen gewokkeld
2aaec441bb9db3b2a0d057767a428f9f.jpg

En de tandwielen in de transmissie gaan er snel aan v
cdaa8b729bf43b2fde10823b37bdceea.jpg

Heb de tandwielen vervangen door stalen en de aandrijf assen vervangen door stalen dan kun je er mooi mee rijde

nice! hoe gaat dat?

De blast fluit erover met al dat staal in de overbrenging, een eigenaardig geluid.
Filmpie?

Ja maar ik weet ook nog niet zeker. Of ik het wel doet maar naar mijn idde is als je de slipper goed afsteld dan scheeld het ook al een hoop wand ik heb al eens een diff kapot gereden omd@t mijn slipper te strak stond maar bij mij zal het eerst een nieuw chassie worden

Poebe met welke maat pion reed jij in je lrp bij mij werd alles niet boven de 35 grade uit ?
Ik zit zelf aan 23t te denken

Back