TIJD,,,,,,,,,…..(Rammstein)
Het lukt mij wel om met enig kunst en vliegwerk een LW-PLA-HT FunRacer mee te nemen in ons tweedehands campertje.
In de laatste week van juni vertrek ik /wij richting Saaremaa eiland (Baltische Staten)
We eindigen eind oktober in Griekenland waar het een weekje geleden nog steeds 25 graden C was.
Het is inderdaad beter om dan een HT rc’er mee te nemen qua temperatuur en zonneschijn.
666,
Deze cijfercombinatie is voor mij een ezelsbruggetje om alle drie de nieuwe HT filamenten uit te gaan printen ben ik inmiddels tijdens het testen achter gekomen.
Rondom deze HT cijfers wil ik een V2 FunRacer gaan ontwerpen.
De LW-PLA FunRacer van Mark is voor mij perfect.
De V2 HT versie zal een alleen een paar aanpassingen hebben met de vleugelprofieldiktes,vleugelservo’s en een iets bollere rompje.
Hiervoor gebruikt ik een paar lijnen van de Havok die ik inmiddels een paar jaar in bezit heb.
Geen koelluchthapper bovenop hoor,de druppelvormige in en uitlaat van Mark is perfect.
Het dient namelijk twee doelen tegelijkertijd.Koeling en door de rondingen extra stevigheid voor buiklandingen.
Ik haal binnenkort de computer naar mijn andere adres en zal aankomende winter beginnen met het uittekenen van de outlines.
Ik gebruik hiervoor de nieuwe printer die ik onlangs heb aangeschaft.
De andere 9/10 3D printers laat ik lekker bij mijn mancave staan.(tijdvreters)
Het Nederlandse camping schuurtje in aanbouw van 2 bij 3 meter zal over 1.5 jaar de ideale thuisbasis zijn om in alle rust mijn gedachten en fantasieën door te ontwikkelen/ontwerpen tijdens het voor en na seizoen.
Groet:Robin
p.s.
Ik moet altijd inwendig lachen als ik naar het campingschuurtje kijk.

Ted Kaczinsky,Unabomber.
Gelukkig heb ik niet zijn hersenziekte.