Ailerons en Elevator.
Inmiddels de Ailerons en Elevator toegevoegd,samen met Fuse 2 (F2 Athos):
https://www.thingiverse.com/thing:5234947/files
F2 Athos is het STL bestand van de romp die voor de afneembare vleugel is ontworpen.

Zoals de foto laat zien heb ik handmatig support toegevoegd.
Ik mag namelijk de Blue Heat FunRacer ook graag met de grote CR10 s Pro 3D printer tezamen met de grotere 0.6 nozzle uitprinten.
(0.6 nozzle,0,4400 mm laaghoogte)
Maar,omdat de FunRacer met 2 lagen wordt uitgeprint kan het zo zijn dat als u dit onderdeel uitprint met een korte laaghoogte,dat de handmatige support niet nodig zal zijn,de dubbele lagen ondersteunen elkaar.Zelfs onder die steile printhoek!
Uiteraard zorgt de 0.6 nozzle voor ontzettend veel tijdsbesparing zonder dat dit ten koste gaat van de printkwaliteit.
Natuurlijk moet ik iets meer bij schuren dan bij de 0,4 nozzle,maar dat vind ik niet zo storend omdat dit er voor zorgt dat ik elk hoekje en gaatje van een printstuk
met mijn handen heb aangeraakt.Op die manier kan ik zwakke plekken ontdekken (die er niet zijn)
En,misschien nog wel meer belangrijk!
Ik krijg door het schuren emotionele binding,vooral als ik Fuse1 en 2 aan elkaar heb verlijmd en mijn handen in één beweging over haar huid manoeuvreer.
Het Tsjechisch LW Filament lijkt gelukkig in de verste verte niet op PLASTIC!…(ook niet op vrouwenhuid trouwens)
Dus voor iemand met een 0,6 nozzle.
Laaghoogte:0,4400 mm
Extrusie:0,33
Temperatuur:250
Snelheid:60/70 mm per sec
(Tsjechisch LW filament)
Niet iedereen heeft de zelfde printer of LW filament.
Het belangrijkste is gewoon dat de 2 lagen elkaar moeten aanraken.
Het mooiste is dat het u lukt om de 2 Popcorn laagjes elkaar lichtjes te laten overlappen tijdens het printen.
Ik zit tijdens het testen er dan letterlijk met mijn neus d’r bovenop!
Groet:Robin.
FUSE2,F2 Athos met 4 Top Layers!!!