MACH Outdoor open!!

Als burger / vereniging / bedrijf ben je helaas vaak kansloos tegen de overheid en haar regeltjes / beleidsplannen vanwege langere adem en mankracht.

Goedkeuring verlenging/verhoging geluidswal door de welstandscommissie is een goed voorbeeld:
http://www.heemstede.nl/fileadmin/RIS/bijlagen/f3df621d-ebe5-4102-8d0d-6468d3951025.doc

Heeft ongetwijfeld een hoop moeite en tijd gekost, maar wel voor elkaar.
Gefeliciteerd allen!

En waar hebben we het over, een geluidswal-aanpassing in een gebied tussen rioolzuivering en gemeentelijk afvaldepot.

Welkom in regelland Nederland.

Hoop op Juridisch onderlegde leden ging meer over behouden racebaan/terrein.

Grootste motorclub van Nederland (MCA) is al jaren baanloos.
Heeft het MCA verhaal niet iets te maken gehad met het oprukkende bedrijven terrein.. Vroeger lag de MCA ver weg van alles en had men nergens last van... maar dit geheel off-topic...

RC-Basted ga lekker racen en hou je aan de regels die zijn op gesteld.. scheelt een hoop getyp van iedereen....

Ik heb nooit heb begrepen waarom de gemeente ten tijde van het verbouwen van de gemeentereiniging zoveel begroeiing heeft verwijderd. Immers, dichte begroeiing = goedkope geluidsreductie (en het ziet er ook nog leuk uit:D). Staat in tal van adviesrapporten over de verbetering van het leefmilieu...

Wat dat betreft begrijp ik eigenlijk ook niet dat de desbetreffende bewoners zich niet beklagen over het lawaai van de gemeentereiniging, waar ze sinds die verbouwing een beduidend beter zicht op hebben.:rolleyes: Selectief geheugen?

Ik zie nog maar weinig inschrijvingen voor de ZAC van 21 april? Je kunt al de hele dag inschrijven.
2e paasdag wordt voor mij een passdag. Verplichtingen, verplichtingen.
Misschien kom ik nog wel even kijken.
Zullen we de discussie over bestemmingsplannen en regels maar voortzetten in het non-modelbouw gedeelte? En als je bruikbare argumenten hebt, deze 1:1 met het bestuur bespreken. Volgens mij hebben die al heel wat kennis opgedaan, en goede contacten met de locale bestuurders op gedaan om dit probleem te tackelen.
Ga ik nu weer een mega order plaatsen bij Michel (setje shock bladders)

Woensdag avond wordt het weer lekker fris

avansert_meteogram.png

Zal ik iets dunnere olie in mijn schokbrekers stoppen?

in plaats van ouwehoeren op het forum, wetteksten doorpluizen of weerberichten nakijken kunnen we ook Hans even helpen om het scherm op te hangen naast de sleutelplekken, krijgen we het warm van en tocht het ook niet meer zo ;-)

Ja dat ziet er niet zo best uit.. Maja mischien verranderd het weerbeeld nog, en anders is het pech gehad en op naar de eerste zac!:yes:

die voorspellingen veranderen met het uur, wordt vast een stralende paasdag. Mocht het met bakken uit de lucht komen gaan we toch lekker alsnog naar de meubelboulevard? Morgen eerst maar eens een middagje in de zon gaan trainen ;-)

Vandaag was goed vertoeven op de baan, begon met kauwe klauwe maar eenmaal druk aan het sturen geen last meer van gehad. Zelfs het zonnetje kwam nog even door.

Helaas wel mijn snelle 2S tandwiel aan gort gedraaid, met het langzame tandwiel net zo snel als de cup legal karretjes (+55km/h), daar ging mijn voordeel op het rechte eind :D

Me wel kunnen beheersen en de 3S LiPo's niet ingezet, scheelt toch een hoop uit de bocht en kort door de bocht momenten :cool:

Indeling & Tijdschema voor de Paasrace staat inmiddels online bij MyRCM.
We gaan voor een droge race..............graag.

gewoon morgenochtend langs komen, in de ochtend is het schijnbaar droog, kijken hoe we het in de middag redden en anders lekker prutsen en bakkie doen ;-)

Back