MACH Outdoor open!!

Waar is die offroad mentaliteit gebleven Jan?
Potje plastidip en gaan met die banaan!

P.S., nu zit ik persoonlijk wel wat rustiger aan de paasbrunch. Ik had daar slecht van kunnen genieten in de wetenschap dat jullie met ze 26en op de baan zouden zijn, en ik er niet bij kon zijn.
1e ZAC ben ik bij. Zullen zien of ik de rode lantaarn mee krijg of niet.
De verwachtingen die ik heb gezien geven wel weer goed weer voor de woensdag clubavond. D)

Alleen regenbanden is niet genoeg.

Mensen zullen dan ook een complete regenauto op moeten bouwen wat voor vele betekend dat ze alle electronica dubbel moeten aanschaffen. Kan nog wel eens een drempel zijn/worden voor sommige rijders...

Paaskuiken

Toerwagens kunnen toch wel tegen regen :cool:

Vanwege het kloteweer ging mijn planning vandaag ook niet helemaal als gepland. Voordeel is dat de Sakuro Yellow-S nu rollend is, bodyholes gecenterpoint / geboort zijn en dat de body nu paaskuikengeel is :cool:

Is mijn eerste zelfbouw.

Snaar is niet te kort.
Zelfde snaar zit ook op zijn duurdere broertje en werkte bij mij altijd perfect.
Heb alleen 1x een achtersnaar gesloopt maar dit was meer door mij die hem te slap had staan dan door slijtage oid.
De snaar zal nagenoeg niet oprekken is mijn ervaring met deze auto.

mvg Roy

Toerwagens kunnen toch wel tegen regen :cool:

Ja hoor, net zo goed als een pancar maar ze gebruiken toch dezelfde electronica? En die kan nu eenmaal niet zo goed tegen water. Helemaal een senored brushless systeem kan zeer slecht tegen vocht. Sterker nog, bij een hoge luchtvochtigheid in de omgeving kan een sensored systeem al storingen opleveren. Dus men zal of de auto moeten gaan bewerken met een zooi ducktape (zoals we wel gezien hebben op NK's) of een aparte regenauto opzetten met aangepaste electronica. Toch weer een kostenpost erbij voor veel rijders.

Afgezien van dat is regen nagenoeg het meest demotiverende weer dat er is en het is daarom begrijpelijk dat veel rijders voor een clubrace zoiets hebben van laat maar, als het regent ga ik liever iets anders doen.

Vandaar dat het moeilijk wordt om iedereen mee te krijgen in dit idee...

Geen idee waarom.. maar dat komt van de hogere hand af en niet van de mach.. dus eens kijken hoe dat gaat uitpakken. Opzich is er zonder te smeren met de stock wel gewoon te rijden, met mod zal het misschien iets moeilijker zijn. Het word wel een erg leuke uitdaging, maar denk dat ze wel met suikerwater oid. aan de slag gaan.

Geen idee waarom.. maar dat komt van de hogere hand af en niet van de mach.. dus eens kijken hoe dat gaat uitpakken. Opzich is er zonder te smeren met de stock wel gewoon te rijden, met mod zal het misschien iets moeilijker zijn. Het word wel een erg leuke uitdaging, maar denk dat ze wel met suikerwater oid. aan de slag gaan.
banden moeten na de race worden ingeleverd en net voor de wedstrijd krijgen de rijders ze om te monteren. Is om meer gelijkheid te krijgen lijkt me. geen voordeel voor niemand met het super smeermiddeltje..

1 rondje gas en ze zijn warm.....

het niet smeren: hebben de diverse blocks zoals IFMAR, ROAR, FEMCA, FAMAR en EFRA, op de IFMAR vergadering besloten. dus NIET de MACh en ook niet de IFMAR alleen.
Dat misschien de afgevaardigde van de diverse blocks niet goed of niet hebben geluisterd naar hun leden, daar is dit dan het resultaat van.

helaas. maar wie weet krijgen we de IFMAR zover om wat kleine aanpassingen te mogen maken.

het niet smeren: hebben de diverse blocks zoals IFMAR, ROAR, FEMCA, FAMAR en EFRA, op de IFMAR vergadering besloten. dus NIET de MACh en ook niet de IFMAR alleen.
Dat misschien de afgevaardigde van de diverse blocks niet goed of niet hebben geluisterd naar hun leden, daar is dit dan het resultaat van.

helaas. maar wie weet krijgen we de IFMAR zover om wat kleine aanpassingen te mogen maken.

Lees net dat op het WK electro de banden niet gesmeerd mogen worden...waarom zou dat zijn?

BUT the question is , How will it be controlled and What is classed as "Additive" ???

I clean my tyres with break cleaner , This is an Additive , Is this allowed ???

Stupid rule made by people who dont race !!!!!!!! (Above the MACH)
This is a copy of the comments from my Facebook page about it

ISTC worlds in Heemstede , NO TYRE ADDITIVE ALLOWED !!!!! whats this all about ??????

Like ·

soooo the drivers dont like it ...........And this is from RC rcing TV

Podcast Episode 1: Tarmac, Tyres and Pizza Toppings

Er is ergens een post geweest dat ze de Mach baan gingen smeren?
Ik kan me iets herinneren 37 of 38 euries per pot. Is niet dat de bedoeling?

Back