MACH Outdoor open!!

6.5t?.... Moet niet gekker worden. Ga eerst maar leren rijden. Je wilt van een M03 indoor naar een 6.5t outdoor?

Heel veel succes gewenst en veel spareparts.

Ik zou zeggen luister naar het advies wat hier aan je gegeven wordt en anders moet je gewoon lekker kopen wat je wilt. Ondertussen is dit topic ernstig vervuild en stel ik voor dat je een eigen topic gaat starten met je (eigenwijze) vragen.;-)

Halewijn

Ik ga binnenkort voor de eerste keer op de buitenbaan rijden. Welk bandensmeer kan ik het beste aanschaffen? Ik ga met de toerwagens, in de senioren stock klasse meedoen

Ik ga binnenkort voor de eerste keer op de buitenbaan rijden. Welk bandensmeer kan ik het beste aanschaffen? Ik ga met de toerwagens, in de senioren stock klasse meedoen

Met Asphalt Jack (the Gripper) gaat het altijd goed.

01-937.jpg

Tweak your rubber tires with TC-5 ‘ASPHALT JACK’ tire additive for maximum grip on outdoor racing tracks.

Meer info en prijzen:
CORALLY TIRE ADDITIVE – 150 ML 'XL' DAUBER CAN – TC-5 'ASPHALT JACK' 13765 :: CORALLY :: End of Line Brands :: The Border Online RC Shop

Halewijn

Vanaf de website van MACH:

Na een succesvol binnenseizoen is de binnenbaan, na de laatste off-road wedstrijd, vanaf 18 maart gesloten en kunnen we plannen maken voor het volgende jaar.

Nu het mooie weer er aankomt is vanaf 21 maart de woensdag en vrijdag avond de buitenbaan in Heemstede weer geopend voor vrije training.
We hopen dat het een zonnige zomer word, zodat we veel race plezier hebben.

Aan de buitenbaan zal nog wel onderhoud verricht worden. Dit asfalteren zal plaatsvinden op dinsdag 27 maart a.s.

Het bestuur.

Meer info http://www.machheemstede.nl/home/index.php

Whoehahahaha.... Finally!

Halewijn

6.5t?.... Moet niet gekker worden. Ga eerst maar leren rijden. Je wilt van een M03 indoor naar een 6.5t outdoor?

Heel veel succes gewenst en veel spareparts.

Ik zou zeggen luister naar het advies wat hier aan je gegeven wordt en anders moet je gewoon lekker kopen wat je wilt. Ondertussen is dit topic ernstig vervuild en stel ik voor dat je een eigen topic gaat starten met je (eigenwijze) vragen.;-)

Met een eigen "HPI Sprint2 Sport opvoeren" topic trek ik vast niet het brok ervaring van dit topic :cool:

Wel eigenwijs maar niet onverstandig geweest vandaag, zit nu een wat ouder Carson Dragster 12T setje in. Op 2S nog steeds een tamme tokkel, met 3S gaat het wel als de brandweer.

Ga ik me wel mee vermaken op de baan tot de Sakuro's en Speedpassions weer leverbaar zijn.

@all
Kantine was afgelopen zondag ook open.
Even op de webcam kijken of het gebouw open is:
Webcam

Iemand een tekening van de nieuwe baan layout?
Schijnt een knik in het rechte eind te komen heb ik gehoord.

Wel jammer, het huidige rechte eind is perfect om te meten hoe snel je model kan.

Huidige rechte eind blijft, maar die knik wordt een optie die erbij wordt gemaakt.

Was even zoeken, staat namelijk niet op de website van Mach(:confused:).

screenshot795a.jpg

ifmar2012worlds.com

De knik is niet permanent. Hiermee bedoel ik dat hij indien nodig geplaatst kan worden.

Leuk voor de afwisseling met de ZAC. Vooral met de klok mee..... Whoehaaaa:D

Halewijn

Vraagje, gaan de inschrijvingen voor de ZAC ook via MYRCM? Of wordt dat op de avond zelf verzorgd?
En heeft iemand een goede basis setup voor mijn Xray T3? Ik heb gisteren de auto met de indoor setup op de buitenbaan gezet, en ik heb gemerkt dat er nog wel een paar dingen verbeterd kunnen worden. Maar welke? Ik ben niet zo bekend met de setup van toerwagens, dus elke tip is welkom
André

Inschrijvingen lopen idd via MYRCM.

Roy (VTEC) had toch in de Mach Indoor topic een goede setup geven? Deze was namelijk voor buiten. Roy rijdt namelijk niet binnen.

Hij is clubkampioen geworden in de superstockklasse. Dus zijn setup zal wel een goede zijn lijkt me....

Halewijn

Inschrijvingen lopen idd via MYRCM.

Roy (VTEC) had toch in de Mach Indoor topic een goede setup geven? Deze was namelijk voor buiten. Roy rijdt namelijk niet binnen.

Hij is clubkampioen geworden in de superstockklasse. Dus zijn setup zal wel een goede zijn lijkt me....

Halewijn
Ik heb de setup van Roy overgenomen in een set-up sheet van XraY. maar er miste nog een paar dingetjes. Ik zal de vertaling van de set-up van Roy naar de sheet binnenkort publiceren. Maar als ik me niet vergis, is het de setup van een T2? En Lelystad is een iets ander circuit dan Heemstede, ander asfalt, meer bochten?

Ik zal de standaard setup er maar eens op gaan zetten

Laatst bewerkt:
Gisteren middag heb ik met het mooie weer even een uurtje gereden. Volgende week wordt het weer mooi weer. Ik ga zeker weer even proberen overdag te rijden. Wie komen er nog meer?

Klopt helemaal Halewijn;)
Vtec Roy is MACH
Tazman Roy is MRM.
@Bricks...Lelystad heeft idd een korter recht stuk en meer kortere bochten.
Heemstede is daarintegen meer een flowing circuit.
Afstellingen zullen denk ik ook niet echt met elkaar te vergelijken zijn(vooral niet als je boosted rijd).
Wij rijden(licht ook een beetje aan de rijder) met een best wel harde afstelling.
Al gaat een zachtere afstelling bij wat kouder weer ook wel aardig rond.

mvg Roy

Is verwarrend maar Vtec Roy is een Mach rijder.

Tazman Roy Lelystad en waarniet?

Halewijn

@ andre: Ik begin met de T3 '12 ook met de standaard asfalt setup. Vanuit daar zal er vast wel iets goed uit komen. Bart en Steven komen ook vaker rijden op woensdag dus als je hun setup kopieert zal dat zoiezo wel goed gaan. Wij gebruiken overgins die Rheinhard bandensmeer, en dan wel met bandenwarmers inkoken. Maar er zullen vast wel goede alternatieven zijn ook. Mischien zondag even lekker rijden als het weer goed is!

Thnx, Ik zag inderdaad op de site van Team Jaro dat er voor de '12 een asfalt setup sheet bij zat. Bij de '11 zit die niet, en je kunt niet alle instellingen van de '12 1:1 overnemen op de '11. Maar we gaan lekker klooien. Ik heb tijd zat

Back