MACH ZAC "open club" Pro10 rijders... UNITE!!!

Ik weet niet hoe die standaard vertimed is, maar ik kan je wel zeggen dat het een hele goede en snelle motor is. Op het EK stock spec waren er veel toppers met een 10.5T van GM, en zowel de trekkracht als de snelheid zijn zeer goed te noemen, absoluut een van de besten, zo niet de beste keuze van de 10,5 Stock spec motoren.

zijn er rijders die zaterdag gaan trainen? Ik heb nog geen meter gereden en om nou de dag van te voren nog bezig te gaan met mijn instellingen lijkt me geen goed plan :-)

Yep, idem hier... Het weer moet wel een beetje meezitten en anders ga ik de wedstrijd ook gewoon rijden hoor... Dan heeft iedereen die handicap dus...

Joost.

Yep, idem hier... Het weer moet wel een beetje meezitten en anders ga ik de wedstrijd ook gewoon rijden hoor... Dan heeft iedereen die handicap dus...

Joost.
Niet helemaal waar er zijn er al die wel getraind hebben :)
Ik dus ook niet :(
morgenavond komt ie trouwens langs joost met je weet wel....

TOP!!! Kom ik vanavond wel even langs bij je ;)

Ja okee, er zijn wel mensen die al wat rondjes erop hebben zitten maar goed. Ook onder weersomstandigheden die wat kouder zijn enzo dus...

Gewoon lekker rijden met elkaar en elkaar heel houden, die dag zullen we dan met zijn alleen veel bezig zijn met de auto's en elkaar een hoop leren... Niks mis mee. Gewoon een paar tafels reserveren voor Pro10 (achterin ofzo ivm de bandendraaiers ;) ). En er dan een schitterende avond van maken!!!

Joost.

dat is laat, waarschijnlijk kom ik wel eerder want ik moet echt nog alles afstellen zoals auto, regelaar met laptop testen en het circuit natuurlijk waar ik maar 1 keer heb gereden. Die ene keer had ik nog geen goede setup van mijn auto gevonden dus ik moet echt aan de slag. Het instellen van de regelaar samen met de verplaatsing zal ook veel testen worden.

Hoe is dat geregeld tussen electro en nitro? De ene keer nitro rijders en dan electro of is het overdag dat de nitro's voorrang hebben?

In principe mogen de electro rijders ook overdag rijden maar ja, je weet hoe het gaat hè met brandstof en electro... Grappig want we hadden het er vanavond nog over haha...

Joost.

Overdag zijn el altijd maar een paar brandstofrijders, waar je prima tussen kan rijden het enige is dat ze niet echt opletten en gewoon doorrammen. Dus optijd opzij gaan..

Overdag zijn el altijd maar een paar brandstofrijders, waar je prima tussen kan rijden het enige is dat ze niet echt opletten en gewoon doorrammen. Dus optijd opzij gaan..

Je kan het ook omdraaien.... dat de electro rijders niet altijd opletten. ;) Het ligt niet altijd aan de ander.. hehe

Als het niet te druk is met brandstof (1-2 auto's op het circuit) dan maakt het mij niet uit dan rij ik wel er wel tussen. Gaat in Velp ook wel goed.

Maar aangezien mij auto maar 1200 gram weegt en die brandstof auto's beduidend meer dan weet ik wel wie er op moet letten ....dan is het recht van de meeste massa's en geloof me dat wint een pro10 nooit zelfs niet tegen electro toerwagens. Ik mag er toch wel vanuit gaan dat ze een beetje behouden rijden tijdens te trainingen.

Maar is er een beurten systeem of is het s'middags altijd brandstof?

Er is geen beurten systeem (althans, nog niet...). Gewoon een beetje rekening met elkaar houden en elkaar heel houden, van welke kant dat ook mag/moet komen...

Joost.

Wat ik me herinner was er die ene keer dat ik er was wel een soort beurten systeem, ik weet nog goed dat ik door bepaalde mensen erop gewezen werd dat ik niet mocht rijden omdat het niet mijn beurt was? Ik moest tussen de electro beginners rijden of was dat iets anders?

Dat was waarschijnlijk ook op een avond dat er alleen maar electro reed. Dan heb je wel een beurten systeem idd... Overdag is dat er niet...

Joost.

Back