MACH ZAC "open club" Pro10 rijders... UNITE!!!

Hoi allen,

Ziet er goed uit voor zaterdag voor zowel het weer als het aantal deelnemers. Inmiddels hebben zich al 9 mensen ingeschreven dus de klasse is officieel een feit. TOP!!

Groeten Niels

Niels, moet je lid zijn om tijdens de zac te rijden? Ik plus tenminste 2 andere die mee willen doen zijn geen lid namelijk.

ALLE PRO10 RIJDERS DIE MEEDOEN VANAVOND HEEL VEEL SUCCES!!!

15 man aan de start mensen!!! Goed begin van het nieuwe buitenseizoen lijkt me...

Greetz Joost.

Zo... De eerste ZAC zit erop mensen... Wat een genot om al die Pro10's over de baan te zien gaan zeg! Echt een heerlijk gezicht...

Jammergenoeg ben ik zelf niet verder gekomen dan een 2e plek in de B-finale maar goed, next time better zullen we maar zeggen dan...

Eerst nog even de OC rijden de 13e en dan op naar de volgende ZAC Pro10!!! Hopelijk dan met net zoveel rijders als vanavond!!!

Joost.

yup, erg leuk om een batterij pro10's aan de start te zien en de race was ook erg gaaf om te rijden. Helaas bij de eerste finale mijn wiel verloren, snel naar de pits gerend om een c-clip te halen en de wiel weer vast te zetten. Daardoor had ik veel achterstand en was ik 8ste. Tweede finale ging wat beter, haalde bij de start al 2 auto's in voor de bocht maar ging net iets te wijd in de tweede bocht zodat ik op het gras kwam. Erg stom maar goed toch 4de geworden (excuses voor de botsing niels). 8ste plek overall. Jammer van het wiel hehe er had meer in gezeten. Maar goed...ik heb in ieder geval veel plezier gehad.

yup, erg leuk om een batterij pro10's aan de start te zien en de race was ook erg gaaf om te rijden. Helaas bij de eerste finale mijn wiel verloren, snel naar de pits gerend om een c-clip te halen en de wiel weer vast te zetten. Daardoor had ik veel achterstand en was ik 8ste. Tweede finale ging wat beter, haalde bij de start al 2 auto's in voor de bocht maar ging net iets te wijd in de tweede bocht zodat ik op het gras kwam. Erg stom maar goed toch 4de geworden (excuses voor de botsing niels). 8ste plek overall. Jammer van het wiel hehe er had meer in gezeten. Maar goed...ik heb in ieder geval veel plezier gehad.

No sweat Alexander ;-)

Da's een goeie... Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk...

De auto gaat erg goed nu, volgende ZAC wordt knallen!!!

Joost.

haha nou mensen als alles volgens plan gaat lopen dan ga ik nu ook met de pro10 meedoen... wel met een ouder corally chassis en 19T brushed motor.. maar we zien wel hoe het gaat lukken... met me cct ging het ook hard met de 19T 2jaar terug:cool: zaterdag eerst maar weer naar heemskerk.

Groeten,
Tim

haha nou mensen als alles volgens plan gaat lopen dan ga ik nu ook met de pro10 meedoen... wel met een ouder corally chassis en 19T brushed motor.. maar we zien wel hoe het gaat lukken... met me cct ging het ook hard met de 19T 2jaar terug:cool: zaterdag eerst maar weer naar heemskerk.

Groeten,
Tim

Zal zeker gaan lukken. Gewoon lekker meedoen dan komt de rest vanzelf :-). Ik kan helaas niet meedoen met de ETS in Apeldoorn dus mischien dat ik zaterdag 'smiddags ook naar heemstede kom. Het zal waarschijnlijk rustig zijn op de MACH vanwege de ETS dus je kunt dan lekker relaxed rijden.

Groeten,
Tim

Volgens mij was ik toen ook bij Peter in de zaak dat jij er was? Ben benieuwd hoe het gaat lopen bij je!!! Succes!!!

Joost.

waarom rijden de pro10's voor de final 7 minuten ipv 5 minuten? niet dat ik dat erg vind maar was even nieuwschierig

Zal waarschijnlijk komen door de tijdsindeling. Dat het 7 minuten is zal komen uit het feit dat we binnen met 1/12 ook 7 minuten reden in het begin (later 8min.) Waarom het nu echt zo besloten is weet ik niet maar ik denk dat het met het lipo gebruik te maken heeft...

Ik vind er op zich niks mis mee, als je met trainen rekening houd met 7 minuten kan je daar de auto op af stellen. Er is wel meer mogelijk het veld als je langer rijd, soms is 5 minuten net te kort. Je hoort vaak mensen zeggen dat als het een minuutje langer had geduurd dan had ik hem in kunnen halen. Nou, met 7 minuten zou dat dus kunnen als dat nodig is. Leeg gaan doe je toch niet met een 10.5 (mits je je lader op tijd aanzet ;) ).

Ik heb nu de timer functie in gesteld op mijn zender op 7 minuten. Stop er een oordopje in en elke minuut hoor je een piepje en aan het eind een lange pieptoon. Zo wordt het makkelijker om 7 minuten te trainen...

Joost.

nog gefeliciteerd met de 3de plaats tijdens de 2de ronde van de b finale Joost. Zal mijn zender dan ook maar op 7 minuten zetten voor te trainen.

Thanx! Alleen jammer dat ik de eerste finale laatste was en dus uiteindelijk maar een 5e plek behaalde in de B wat betekende dat ik één-na-laatste was overall... Maar goed, volgende keer beter. ETS hebben we nu gehad en nu kan ik me weer concentreren op de ZAC wedstrijden maar heb veel geleerd dus hopelijk gaat het daar nu ook beter...

Ben jij erbij de volgende ZAC?

Back