Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Geldt hiervoor nou hetzelfde als voor de Nomac races? Dus softcase mag wel met wat extra bescherming?
Of softcase wel of niet mag weet ik niet. Wel weet ik dat het bestuur van de MACH niet zo happig is op softcase lipo's. Vandaar dat er hardcase bij staat. Dit is ook niet een definitief regelement maar wel een goede indicatie van welke kant het op zal gaan.
Dank voor het voorlopige regelement.
Kan iemand me uitleggen wat : Tires: FOAM tires (single stage only) zijn?
Wordt wel interresante cup... Allen aan de Pro10, kom ik aan met een F103-tje...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Joost Kuiper *** Associated RC10R5x *** Response GT1
- Alexander Fokke *** Associated RC10L2.5 *** Peugeot 905B
- Michel Nijman *** CRC Gen10x *** Toyota TS010
- Marco Martens *** Corally 10x NG *** Peugeot 905B
- Thomas Hamann *** Trinity Evolution 10 *** Associated Nissan
- Radbout van Klaveren *** CRC Gen10x *** Peugeot 905B
- Barry Buis *** n.n.b. *** n.n.b.
- Ronald Bestman *** n.n.b. *** n.n.b.
- Peter Vennius *** CRC Gen10x *** Peugeot 905B
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het zijn ZAC wedstrijden en dus alleen voor MACH leden lijkt me.... maar leden zijn altijd welkom hoor. De wordt met open armen ontvangen.....
Maarre....zijn deze races nou open of alleen voor MACH-leden? Er staat hier namelijk een GenX10 235mm ongeduldig te trappelen.
groet,
Eric
Geldt hiervoor nou hetzelfde als voor de Nomac races? Dus softcase mag wel met wat extra bescherming?
Ik probeer alleen maar duidelijkheid te geven en de PRO 10 spreekt me ook aan om te gaan rijden volgend jaar.Kannonne, de hele draad hoor je hem niet maar zodra die zich ergens tegenaan kan bemoeien...
Quote van JoostK:
"Of deze ZAC wedstrijden open zullen zijn weet ik niet of nog niet... Normaal gesproken zijn de ZAC wedstrijden niet open maar goed... Daar kunnen we het over hebben voor de Pro10... Je hoort er nog meer over als ik er wat over weet..."