MACH ZAC "open club" Pro10 rijders... UNITE!!!

Ja het was weer een mooi veld gisterenavond, toch erg gaaf om te zien met welke snelheid we over de baan laag vliegen! Ik heb nog een paar tips van niels gekregen, die ik moet proberen om de wagen nog rustiger te krijgen.

Ik heb gisteren de film Le Mans (1971) gezien met Steve McQueen in de hoofdrol. :D

De film bouwt zeer langzaam op waarbij de eerste 45 minuten geen dialoog is! 90% van de film wordt er geraced of laat men de toestanden eromheen zien.

Geeft wel een leuk beeld over de Le Mans van die tijd en de strijd tussen de Porsche team met de 917 en de Ferari 512S in die periode (1969). Verhaal kun je kwijt op de zijkant van een a4'tje maar je kijkt wel naar hele goede race scenes!! Vandaag de dag zouden die zelfs moeilijk te overtreffen zijn.

Het heeft meer een vorm van een documentaire dan een film.

Laatst bewerkt:
hihi hij is over 30 min binnen, ook maar eens kijken.
mss een leuk idee voor het indoor seizoen "rc classic lemans serie" !

zolang je de film bekijkt als documentaire van de Le Mans tijdens de '60-'70er jaren is het leuk. Verwacht je geweldige dialogen en iets anders dan jaren '70 beelden van snelle Le Mans auto's en de sfeer er omheen dan zet je hem binnen 30 min af lol.:D

Vergeet allemaal niet in te schrijven voor de reserve datum van de 6e ZAC mensen... Wederom lijkt het me een goed plan om de laatste ZAC knallend te eindigen...

mss een leuk idee voor het indoor seizoen "rc classic lemans serie" !

Leuk idee, ik ben voor!

Ik zorg dat ik voor de volgende ZAC terug ben van vakantie en voor Kees zijn verjaardag (de vrijdag ervoor; -)hahaha, dan heb ik namelijk "ook" een goed excuus voor mijn prestaties...

Halewijn

Laatst bewerkt:
Nog een paar dagen te gaan en dan is het zover... De laatste ZAC van seizoen 2011... Hopende op droog weer hoop ik jullie allemaal te zien aankomende zaterdag...

Ik ook, moet vanavond alleen mijn achteras maken. Na de storing van gisteren met als resulaat op volle snelheid linksaf het hek in is mijn as gebroken. En mijn spare had ik niet mee grrrr.

Oja en de nieuwe banden zijn er nog niet. :-(

Laatst bewerkt:
Ik ook, moet vanavond alleen mijn achteras maken. Na de storing van gisteren met als resulaat op volle snelheid linksaf het hek in is mijn as gebroken. En mijn spare had ik niet mee grrrr.

Oja en de nieuwe banden zijn er nog niet. :-(

Ik heb eventueel nog wel banden voor je te leen... ben alleen niet op de baan vrijdag en zaterdag.. ben een weekendje weg..

Ik heb anders ook nog wel wel achterbanden voor je Kees. Voorbanden wordt wel een probleem want die beginnen ook op te raken bij mij...

Back