Madhouse rijdt Tamiya Cup

Roy, het voordeel van de "enorme rol wapeningsband" dat je voor de komende jaaaaren wel voorzien bent
de tip van SamP is ook een hele goede tegen doorscheuren

@ Hornet30: Shoe Goo (of Hudy Body repair van the Border) is ook flexibel maar ik weet niet wat de prijzen zijn onderling

TIP: Siliconekit is geen oplossing :confused:

Ik heb net Bison Rubber Repair gekocht en een klein rolletje glasvezelband (ze hebben hier bij de bouwmarkt ook kleine rolletjes). Straks met een reamer even een klein gaatje aan het einde van het scheurtje maken en dan lijmen.

Nieuwe body :D

TT-02_Audi_R8.JPG

Ik heb een paar kleine scheurtjes, moet ze toch fixen want anders gaat hij verder scheuren. Wil er nog wel mee blijven rijden en de Audi kap voor volgend jaar bewaren.

Volgende body gelijk even tapen op de kwetsbare plekken zoals spatbordronding bovenin, en de voorspoiler onder. Gaan ze sowieso een seizoen mee.

Dik Roy! Dit gaat wel knallen op het circuit.

Was je nog kan doen is een laagje rubberlijm die je hebt, smeren in bijvoorbeeld de onderste lip van de voorbumper. Of misschien een laagje tape aan de binnenkant van de deur plakken.

Het viel me bij TRF rijders op dat ze een bepaald onderdeeltje (Y3) tussen de aandrijfas en cupjoint (zie screenshot) hebben zitten. Dient dit deeltje om speling tegen te gaan of ergens anders voor? Zou dit dan ook passen tussen de universal assen en cupjoints die ik op mijn TT-02 heb zitten?

TRF418_part.jpg

Dat zijn dit soort dingen:
T54544_1.jpg

Daar heb je ook een spool bij nodig en ik weet niet of dit op een TT-02 past. Is namelijk voor de TA06 en de TRF-auto's.

T54304_1.jpg

Laatst bewerkt:
Je plaatjes doen het niet Eric :(

Het gaat mij vooral om die speling die je er met shims net niet uit krijgt. Zag het afgelopen weekend toevallig bij iemand en dacht dat ziet er handig uit.

Dat zijn teflon inserts. Je moet idd andere meenemers hebben met een bredere sleuf. Teflon is low friction en tegelijk is dat het enige slijtdeel.

Wat is jullie ervaring met het vullen van de diffs? Ik heb ergens gelezen dat je achter een beetje in moet vetten met de standaard grease en voor moet vullen met dikke olie voor betere en stabielere tractie en stabiel bochtenwerk.

Ik gebruikte voor het geardiffje vooraan anti wear grease en achteraan gewoon vet van robbe.
Nu gebruik ik daar gewoon geardiff olie voor, vooraan gebruik ik uiteraard dikkere olie dan achteraan.
Doordat ik nu gewoon geardiff olie gebruik moet dit geregeld na gekeken en bijgevuld worden.

Bedankt voor je info, daar heb ik wat aan. Ik ga aankomend weekend de diff voor met AW Grease behandelen. Is het een kwestie van insmeren of gewoon een klodder er in?

Back