Mag ik vragen waarom je dit denkt EricJan?
Dit model is een TT02 zoals vermeld in de topstock klasse alleen met wat nieuwe onderdelen zoals ook met de TT01 is gebeurt in de jaren.
Zou het vreemd vinden als dit niet het geval is alleen door de nieuwe onderdelen.
Mvg Roy
[edit] Michael was me tijdens het typen van omderstaande net voor met zijn reactie, hierbij de uitleg van mijn stelling
Als je goed naar de foto's van de TT02S kijkt zie je dat daar de soort wielophanging opzit zoals Tamiya ook gebruikt op de TW chassis, zoals TB03 en TA05/06.
Het grootste verschil tussen de wielophanging van de TT serie en de genoemde TB/TA chassis zit in de grotere lengte van de draagarmen en de positie van de schanierpunten. Dit zorgt nou net voor een sterk verbeterde wegligging. Alle top chassis gebruiken niet voor niets een gelijke constructie. Daarnaast is de speling op de draaipunten minder op de TB/TA chassis.
Als je kijkt naar de verschillen in de aandrijving tussen de beide cardan aangedreven chassis TT02 en TB03, dan zijn de verschillen niet heel groot. De TB heeft iets minder speling, maar beiden lopen met een beetje aandacht net zo soepel. Als je met deze chassis gaat rijden, en ik heb afgelopen seizoen veel gereden met zowel TT02 als de TB03 (met vergelijkbare banden en body), dan is de TB makkelijker en nauwkeuriger te besturen.
Ik verwacht op basis van deze ervaring dat de TT02S met de nieuwe wielophanging zodanig veel beter rijdt dan de standaard TT02, zelfs met opties, dat het een oneerlijke strijd is als deze in de TopStock klasse toe gelaten wordt.
Daarnaast moet ik wel zeggen dat het standaard TT02 chassis een uitstekend chassis is, waarmee je met minimale opties heel leuk kunt rijden.