Madhouse rijdt Tamiya Cup

Discussie in 'Electro onroad' gestart door Madhouse, 18 okt 2014.

  1. Tazman

    Tazman

    Lid geworden:
    22 mrt 2009
    Berichten:
    2.570
    Locatie:
    Lelystad
    Bij de Border achter geheel smeren en na gelang de voorbanden, beginnen met een kwart tot een derde voor smeren.
    Dit is met foam.
    Met rubber kan het zijn dat je meer voor moet smeren.
    Het scheelt ook of je breed of smal rijd.

    Mvg Roy
     
  2. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Zal het eens proberen daar maar over 2 weken ga ik alleen met de TT-02 rijden, daar wil ik zoveel mogelijk ervaring mee op doen zodat ik goed voorbereid bij de TC aankom.
     
  3. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Alle onderdelen waar ik nog op zat te wachten kwamen vandaag binnen en aangezien ik papa dag had en mijn zoon vanmiddag heerlijk lag te slapen kon ik aan de gang. Ik heb vanmiddag het chassis helemaal opnieuw opgebouwd en hem net afgemaakt. Ik hoef hem alleen nog af te stellen.

    Foto's volgen ;-)
     
  4. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Klaar :D

    1.
    [​IMG]

    2.
    [​IMG]

    3.
    [​IMG]

    4.
    [​IMG]
     
  5. HugoW

    HugoW

    Lid geworden:
    30 aug 2007
    Berichten:
    3.511
    Locatie:
    SInt-Oedenrode
    Keurig! Daar gaan m'n kansen... Ziet er netjes uit, ik kan niet wachten op de kap na je verslag van de sneak preview.

    Hugo
     
  6. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Een goed chassis betekent nog niet dat ik goed mee kan komen, ik rijd waarschijnlijk gewoon in de achterhoede maar dat mag de pret niet drukken.

    Ik heb vernomen dat de body zondag gespoten gaat worden, die gene die het voor me doet maakt ook een nieuwe body voor de F1 en die gaat ze tegelijk spuiten.
     
  7. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Dit is de laatste status van de body (foto doorgekregen van spuiter):

    [​IMG]
     
  8. Jan de Boeff

    Jan de Boeff

    Lid geworden:
    6 sep 2012
    Berichten:
    1.251
    Locatie:
    Rotterdam
    aan de auto te zien is die laatste plaats voor mij al zeker.......:hammer:

    ziet er goed uit

    en die body komt ook helemaal goed :worship:
     
  9. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    We gaan om de laatste plaats vechten Jan :D
     
  10. HugoW

    HugoW

    Lid geworden:
    30 aug 2007
    Berichten:
    3.511
    Locatie:
    SInt-Oedenrode
    He, geen ruzies het het forum! Wie er laatste mag worden vechten jullie op de baan maar uit, daarnaast moeten we wel gewoon vriendelijk blijven, hoor… ;)

    Hugo
     
  11. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Hahahahahaha plezier bij de TC blijft voor mij de voornaamste reden om mee te doen. Daarnaast wil ik Jan graag verslaan en laatste worden :p
     
  12. Jan de Boeff

    Jan de Boeff

    Lid geworden:
    6 sep 2012
    Berichten:
    1.251
    Locatie:
    Rotterdam
    Ja maar als jij mij verslaat dan ben jij geen laatste maar "een-na-laatste"....
    :agrue:

    en ja, jij rij met een moderne Audi R8 en ik met een oude BMW M3........ :rolleyes:

    dus zal ik je op de baan beleeft voor laten gaan.... :cool:

    heb er wel zin in volgend jaar maar eerst nu de Rallycup, zondag eerste wedstrijd in Den Haag
     
  13. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Heb er ook super zin in :D

    Gewoon veel lol hebben en de rest maakt me niet uit.
     
  14. ErikJan

    ErikJan

    Lid geworden:
    3 feb 2005
    Berichten:
    390
    Locatie:
    Eindhoven

    Haal nog even de achterbumper eraf, en als je de ventilator toch niet gebruikt kan het kapje boven de motor er ook af. Allemaal overbodig gewicht.
    Ik heb ook nog het plastic deel op de foambumber vervangen door een plaatje, daardoor kun je de voordempers veel makkelijker demonteren, en het scheelt weer wat grammetjes.
    Mijn TT02 weegt nu net 1350 gr in racemodus. (nu in rallymode een stukje meer door de lekker dikke body)
     
  15. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Mijn TT-02 zit zonder body nu op 1374 gram en 1510 met Ferrari body. Ik ga er het e.e.a. vanaf halen dan :D

    Ik heb nog geen idee wat de Audi body weegt dus weet het exacte totale gewicht nog niet.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2014
  16. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Met wat onderdelen er af die toch overbodig zijn gaat het chassis van 1374 naar 1310 gram.

    Hopelijk 1 deze dagen de velgen en banden ook binnen en dan is het chassis helemaal klaar voor de Tamiya Cup 2015. Hier en daar zal vast nog wel het e.e.a. te verbeteren zijn hoop ik want anders val ik qua knutselen in een zwart gat tot februari :(
     
  17. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Ik ben nog wel op zoek naar een setje Cup Joints. Item 54477 (Tamiya America Item #54477 | RC TT02 Cup Joint - For Universal Shaft) past wel maar daar passen de dikkere dogbones niet in. Iemand een idee welke wel passen?

    Ik heb namelijk item 54477 besteld maar die passen niet op de yeah racing swing shafts. Wat ik ook zou kunnen doen is universal swing shafts van Tamiya? Passen deze tussen de Yeah racing whee axles? Dan zou ik alleen item 53506 en 53500 nodig hebben meen ik?
     
  18. HugoW

    HugoW

    Lid geworden:
    30 aug 2007
    Berichten:
    3.511
    Locatie:
    SInt-Oedenrode
  19. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    De Yeah Racing zien er het zelfde uit als de Tamiya versie. Maar zoals al eerder in het topic geschreven (door de organisatie) word het wel gedoogd. Ik denk dat ik het zo maar laat dan, het is het enige Yeah Racing wat er op zit.
     
  20. addicted2blue

    addicted2blue

    Lid geworden:
    28 dec 2012
    Berichten:
    246
    Locatie:
    Antwerpen
    Onderdelen van Yeah racing zien er toch net ietsjes anders uit dan de originele toegelaten optie onderdelen.
    Een tamiya kenner haalt de clone onderdelen er zo uit en kunnen er discuties ontstaan.
     

Deel Deze Pagina