Madhouse rijdt Tamiya Cup

Deze wilde ik jullie niet onthouden :D

1.
Audi_R8_1.JPG

2.
Audi_R8_2.JPG

3.
Audi_R8_3.JPG

Nu moet hij alleen nog bestickert worden :D

Alle credits aan Sjors (Hornet30)!

Ik vind het bijna zonde om er mee te gaan rijden. Ik hoop dat hij het hele seizoen mee gaan volgend jaar en ik weet waar ik moet zijn voor een nieuwe body :D

He Roy, ziet er goed uit en nu weet ik ook hoe de achterkant er uit ziet en weet ik waar ik achteraan moet rijden........

alleen denk ik wel dat je banden de body raken......

Dit chassis is niet mijn chassis, dit is het drift chassis van die gene die mijn body's spuit. Op mijn eigen TT-02 gaat het goed komen.

Word nog wel spannend, je mag er achteraan rijden maar in de laatste minuut gaan we er om vechten wie laatste word. Misschien handig dat je dan ook even een foto van de achterkant van jouw RC body plaatst, dan kan ik er ook vast aan wennen :p

Ga je de 16e ook mee met Hugo?

ik heb her en der al wel een foto van de voorkant van mijn auto hier op het forum staan, en ja dat is toch het enige wat je ziet in de achtuitkijkspiegel ten zij je me op een ronde gaat zetten....... :rolleyes:

maar om dat je het zo vriendelijk vraagt:

BMW%20M3%2002.jpg

en ja ik ga ook proberen om er de 16e bij te zijn

Ik heb nog een vraag. Ik zou graag nog wat andere aluminium part upgrades willen doen en nu zag ik ook de servo houders (Tamiya America Item #54090 | RC TB03 Aluminum Servo Stay - Right). Maar dit is enkel de rechter, waar is de linker? Of moet ik deze gewoon 2x aanschaffen?

Die moet je in principe 2x aankopen, maar je bent beter om de servo mounts voor de RM-01 te kopen.
Deze hebben het voordeel dat ze in eerste instantie iets goedkoper zijn (omdat ze in een setje van 2 stuks zijn) en omdat je hierdoor je servo ook iets meer naar voor gaat plaatsen waardoor je stuur turnbuckle beter inlijn staat met je sturing.
Hiermee ga je 3mm extra ruimte scheppen tussen je servo en motor.

Back