Dank allen!
Weer wat meer te melden hier. Interieur moet er ook een beetje aan geloven. Beetje pimpen al is het niet helemaal een compleet interieur. Komt nog wel wat meer in maar moet eerst nog even foto's kijken want een echte truck heb ik de laatste 40 jaar niet meer in gezeten.....
De bestuurder gaat ook nog veranderen. Ik ga een beetje van de Bruder chauffeurs af. Jannie heeft er plezier aan om van Fimo klei poppetjes te maken en niet onverdienstelijk moet ik zeggen..... Maar ja, ik ben haar man, kan ook niet veel anders zeggen
Door mijn werkzaamheden aan de zijskirts heb ik mezelf opgezadeld met een klein probleem. Er zit rechts namelijk nu een uitsparing voor de tankdop.....
Er zit echter geen tank achter. Nu had ik dat dicht kunnen maken en plamuren etc maar ik heb toch dozen vol met onderdelen.....Dus beetje rommelen en een oude tank, denk van een Actros.
Beetje japans verzagen.....
Beetje passen en meten.....moet kunnen.
Gezien de vlakke zaagsnedes van zo'n japannerke is maar een beetje vijlen en schuren nodig. Als lijm gebruik ik Revell Contacta.
En een nachtje drogen.....
Meteen de achterkant een beetje leegmaken voor de opfris. Paar dingetjes aanstippen en de spatborden en schotelframe (opnieuw) spuiten.
Een beetje een obsessie is de voorkant geworden en het verdere printwerk wat ik in gedachten had. De lichtbak boven op de kast achter ga ik niet printen. Ik heb 2 versies gemaakt maar vind het zo niet mooi. Heb nu wat anders bij Ome Ali gespot en als ik mijn zoldervondst op Marktplaats verkoop kan ik die kopen.
Voor de voorkant heb ik ook al een paar versies gehad.....
en die erop zit is 5..... geloof dat er ook nog eentje op de printer gesneulveld was en 2 in de prullenbak...
Deze zit er nu op en is de op een na laatste......Deze nog een heel klein beetje aanpassen en dan moet ie goed zijn.
Het gaat om dat zwarte deel onder de lichtbak dus.
Beeld is dan zoiets. Heb erg getwijfeld hoor. Heb ook de schijnwerpers voor de onderste grill weggehaald nu. Maar dit gaat het worden denk ik nu haast zeker. Moet toch iets worden wat er nog niet rondrijdt op de banen waar ik kom in ieder geval en als jullie in de toekomst een video op you tube kijken dan moet je ook meteen zien.....He die is van die kleine dikke uut d'n Achterhook!