MAN 6x6 Expeditie voertuig

• Topicstarter Topicstarter marcelinets
  • Startdatum Startdatum
Ik wil voor de Man nieuwe chassis balken gebruiken, was het nu de linker op rechter leggen, en de rechter op de linker leggen om de gaten af te tekenen? weet het niet zeker meer.

Vanavond de voor frontjes en deksels van de magnetron, wasmachine, koelkast, oven in de primer gezet, van de week alles in elkaar zetten van de inrichting.
man 20-4-2018 002.JPG
man 20-4-2018 007.JPG

Goed bezig. :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Mag de tafel ook gebruikt voor pokeren? :banana::banana:
Ben al zeer nieuwsgierig naar overzicht foto's van je interieur. :)

Lucard, voor overzicht foto,s interieur moet je even geduld hebben, moet eerst de bak spuiten voordat ik verder kan met de verdere bouw/inrichting.
Maar ook onder balken aanbrengen om zijkant met onderkant te verbinden, nu beweegt de onderkanten te veel.

Tuurlijk mag de tafel gebruikt worden om te pokeren lol :yes:

Weet wel dat voor een ander project tzt dat ik de versteviging anders doe, meer midden verstevigingen aanbrengen.

Ik zit te twijfelen tussen deze alu velgen voor de Man, weet alleen niet welke mooi staan onder de truck??? Er komen brede terrein banden op.
163029-002.jpg
260145-0001.jpg

De plannen zijn gewijzigd er komen gewone truck assen onder met wielen, en geen aangedreven vooras wat eerst de bedoeling was.

Hallo,

Ik denk dat dan "gewone" velgen mooier zijn omdat de truck iets anders wordt dan in je eerste planning. :):)
De Dakar velgen zijn normaal gesproken voor een aangedreven vooras.

Hallo,

Ik denk dat dan "gewone" velgen mooier zijn omdat de truck iets anders wordt dan in je eerste planning. :):)
De Dakar velgen zijn normaal gesproken voor een aangedreven vooras.

De dakar velgen zijn zowel voor de vooras als achter assen, alleen hebben de achter velgen een langere hex aansluiting.

Back