Man TGX26 540 6x4 flatbed en Aanhanger

IMG_20210323_171512.jpg

Een kaal chassis?

Eerder laatste voorbereiding van het spuiten..alle losse onderdelen in doosjes, schroefjes en boutjes en moeren in zakjes met een labeltje en het laatste schuurwerk gedaan.
Ook het eea al afgeplakt...het afplakken van de details zal een last minute job worden
IMG_20210323_171558.jpg

Voor een werktruck nog een erg mooie hoor Leon. Ik ga er dan nog gerust met zwarte spuitbus op ruime afstand overheen en nog vluchtig met sterk verdund verf in donkere kleur met een doek er over heen. Zo ik het op de foto kan zien is deze "werktruck" er één die er best mooi uit ziet.[emoji108][emoji6]

Na 24 uur drogen een kleine impressie van de wederopbouw

IMG_20210328_171111.jpg

IMG_20210328_171133.jpg

De aanhanger is zo goed als klaar. alleen nog de verlichting aanbrengen, Beier module plaatsen en aansluiten en batterij bakje monteren, alles ligt klaar op het laaddek

IMG_20210328_171148.jpg

Een klein totaal plaatjet

IMG_20210328_171256.jpg

het kopschot ga ik met deze latjes afwerken, dit is zeeeer voorlopig maar geeft alvast een indruk

IMG_20210328_171322.jpg

en een iets minder wazige foto, latjes zullen netjes uitgelijnd verlijmd worden...don't worry

IMG_20210328_195110.jpg

Het eind resultaat van de Deens kisten, ben ik eigenlijk zeer tevreden over

IMG_20210328_171330.jpg

Nu alle verlichting aanbrengen, Beier programmeren en finishing touch...

Daarna een paar rondjes mee rijden en mag de volgende eigenaar ermee spelen

Wordt vervolgt

In loop van de middag keek ik naar mijn truck en de wiel naven vond ik eigenlijk niks...snel een personal shopping verzoekje bij Wetronic geboekt ( en JA ze zijn open maandag middag op afspraak !)

Sorry voor de iets donkere foto's maar met een Flash zijn de kleuren echt lelijk.

Aanhanger verder afgebouwd, rest nu alleen de Beier IR module aan te sluiten

IMG_20210329_210414.jpg
IMG_20210329_210454.jpg

De rest spreekt voor zich zelf en naar mijn inzage staat stukken beter

IMG_20210329_210436.jpg
IMG_20210329_210445.jpg
IMG_20210329_210550.jpg
IMG_20210329_213148.jpg

Wellicht morgen weer een stapje verder..het einde nadert en ik kijk echt uit mijn volgend project dus deze "moet" snel klaar

Prima hoor, maar ik dacht dat jij realistisch wilde bouwen, aanhanger achter een werktruck; maar prima hoor wat mij betreft, vergeet de voorzichtige hint maar :bye:

Hallo Leon,

Cor heeft gelijk, je hebt een kenteken van een bakwagen of trekker op de aanhangen zitten.
Dit is jammer.
SMILEY HUILEN.jpg SMILEY KNIPOOG (2).jpg

Inderdaad vrijheid van modelbouw, maar toch ..........................

Tja, ik ben Pietje Precies.
SMILEY STOP POLITIE (2).jpg
Deze aanhangwagen komt niet door de keuring met een fout kenteken en krijgt geen kentekenbewijs.

Waar bemoei ik me eigenlijk mee.
Smiley Lachen Tand weg.jpg

Het is jou combinatie, jij bouwt, zoals jij dit wil.

Ter info :
Op een aanhangwagen (bedrijfsvoertuig) hoort een W serie kenteken. (NL)
Op een trailer (bedrijfsvoertuig) hoort een O serie kenteken. (NL)
Als een bedrijfsvoertuig 2,75 meter breed is, of breder is, komt er een ZZ serie kenteken op. (NL)

Het is een hele nette mooie aanhangwagen geworden, Top !
Smiley  2 Dikke duimen - TOP.jpg

Alle leuk aan klikkers: heel erg bedankt

Ik weet dat het kenteken van de aanhanger niet klopt volgens de RDW normen...volgende keer zal er geen discussie kunnen plaatsvinden...beloofd

Dit weekend begonnen met de verlichting...geen plaatjes van geschoten...niet echt boeiend..wel een klus die ik eigenlijk het minst leuk vind.
Ik ga proberen volgende de week de Beier aan de praat te krijgen en de laatste details af te werken..fotoshoot gaat dus volgen.

Qua lading ben ik er nog niet uit...

@luchard
strobalen gaan er niet opkomen...ik wil het minder agrarisch dan de referentie foto's van het begin van dit topic. Ik dacht zelf aan bouwhout / dikke balken oïd

Back