Man TGX26 540 6x4 flatbed en Aanhanger

Hallo Leon,

Mooie combi geworden, Top !
Smiley  2 Dikke duimen - TOP.jpg

Mooi werk weer Leon, je gaat als de brandweer!...o nee, groen....als staatsbosbeheer! Mooi opgelost zo met de lading! Ben benieuwd naar je volgende project maar hoop toch wel deze nog een keer te kunnen zien rijden! De vorige heb ik ook al moeten missen.

Hoi Rolf, geen staatsbosbeheer...British Racing Green...

De Amerikaan zal nog wel eens langskomen op een rij-demo vermoed ik, al zal ik hem niet besturen...de double drop trailer heeft de nieuwe eigenaar weer op MP gezet...wie weet waar hij nu terecht zal komen

Volgend project houd ik nog heel ff geheim....het russische doosje ( zie topic Show je nieuwe aankopen. (Rc gerelateerd))
is een heel klein tipje van de sluier

Het is een mooie combi geworden Leon. :thumbsup: :thumbsup:

Je zou de Notre Dame balken in de modder kunnen gooien voor een oudere look.
Volgens mij heeft Charlotte dat pas nog beschreven in haar dieplader topic.

Succes met je volgende project. :beer:

Proficiat met het eindresultaat Leon. Hele fraaie combinatie met een niet alledaagse kleur. Neem aan dat velen genoten hebben van het lezen van je topic. Ik iig wel :-) Gr. Maurice

Hoi Allen,

Gisteren buiten met de truck aan het "spelen" geweest. jammer genoeg niet kunnen filmen...heel erg tevreden over de rijeigenschappen.

Nu zal ik plaats moeten gaan maken voor het volgende project dus mag deze naar een nieuwe eigenaar...
Bouwen is toch het leukste...

Jammer, zo snel alweer maar begrijp het wel hoor, als geen ander ;-) Succes met de verkoop!

Ik kan ze niet allemaal bewaren..het worden er anders wel heeeel veel in huis..en wellicht heeft de volgende eigenaar er veel plezier mee. Niet een combi die je iedere dag ziet
Ah joh heb er maar 6 [emoji23][emoji1787][emoji23]

Rijden er 4 van. Waarvan er 2 klaar zijn.

En dan nog heftrucks, trekkers en een kraan. Veeel te veel. Aanhanger vol.

Hoi Leon,

Ik bouw al ruim 20 jaar PA subkasten, en subkasten voor in de auto....en ik heb nog nooit een subkast gezien die geheel is volgepropt met Rockwool....zoiezo kill je daarmee het diepe bass geluid!!
ik zei je al eerder dat een bass speaker de lucht gebruikt wat in de kast aanwezig is, deze lucht slaat inderdaad tegen de achterkant van de kast, en daarom moet je de achterkant, [in jou geval] het deksel aan de binnenkant geheel beplakken met dun foam, of Rockwool, maar dat moet je dan zelf een dunne plak afsnijden.
Een midspeaker en een tweeter, daar kun je de behuizing vol proppen met isolatie materiaal, maar een bass of mid-bass speaker die verplaatst de aanwezige lucht in een kast.
Als je het helemaal goed had willen doen, had je deze kist niet van polystyreen maar van 4mm dun MDF gemaakt, dan is je klankbeeld veel warmer zonder extreme reflecties, en dan ook alleen de achterwand geheel met foam.

Groetjes Ron

Hi Ron, zit op het forum naar speakers te zoeken hoe die in te bouwen en zo kom ik jouw post tegen. Ik ben bezig met een Actros en nu wil ik de speaker in het dak inbouwen met het geluid richting de cabine zeg maar. Is dit een goed idee? Groet, Gerard

Back