Hallo Leon,
Mooie combi geworden, Top !
Mooie combi geworden, Top !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Absoluut. Lever morgen mijn nieuwe trekker nog in voor een combi van 10 jaar oud.En degene die ermee kunnen rijden zweren erbij!
Jammer, zo snel alweer maar begrijp het wel hoor, als geen ander ;-) Succes met de verkoop!
Ah joh heb er maar 6 [emoji23][emoji1787][emoji23]Ik kan ze niet allemaal bewaren..het worden er anders wel heeeel veel in huis..en wellicht heeft de volgende eigenaar er veel plezier mee. Niet een combi die je iedere dag ziet
Ah joh heb er maar 6 [emoji23][emoji1787][emoji23]
Rijden er 4 van. Waarvan er 2 klaar zijn.
En dan nog heftrucks, trekkers en een kraan. Veeel te veel. Aanhanger vol.
Hoi Leon,
Ik bouw al ruim 20 jaar PA subkasten, en subkasten voor in de auto....en ik heb nog nooit een subkast gezien die geheel is volgepropt met Rockwool....zoiezo kill je daarmee het diepe bass geluid!!
ik zei je al eerder dat een bass speaker de lucht gebruikt wat in de kast aanwezig is, deze lucht slaat inderdaad tegen de achterkant van de kast, en daarom moet je de achterkant, [in jou geval] het deksel aan de binnenkant geheel beplakken met dun foam, of Rockwool, maar dat moet je dan zelf een dunne plak afsnijden.
Een midspeaker en een tweeter, daar kun je de behuizing vol proppen met isolatie materiaal, maar een bass of mid-bass speaker die verplaatst de aanwezige lucht in een kast.
Als je het helemaal goed had willen doen, had je deze kist niet van polystyreen maar van 4mm dun MDF gemaakt, dan is je klankbeeld veel warmer zonder extreme reflecties, en dan ook alleen de achterwand geheel met foam.
Groetjes Ron