Indoorvlieger
Forum veteraan
Beste, bij A stijgt mijn heli op, bij B en C moved er niks.
Grtz
Dus hij doet het nu weer, begrijp ik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Beste, bij A stijgt mijn heli op, bij B en C moved er niks.
Grtz
Je volgt wel de juiste procedure om zender en heli met elkaar te verbinden?
Zender aan, heli aan, gas dicht, gas vol open, gas dicht en vliegen maar.
Controle-leds op de zender geven de staat van "binding" aan.
Ongebonden => leds links boven branden
Verbonden => leds links onder branden
Met de douane heb ik geen rekening gehouden. Dan ga ik nu gelijk een bestelling doen zodat het grote genieten deze week nog kan beginnen.
Hoe komt het dat de achterrotor horizontaal is ipv vertikaal? Zodat hij niet om zijn as draait? Ik neem aan dat hij verbonden is met een motor..
Je kan coaxjes aardig opvoeren (bijv een dubbele swashplate) en dan wel iets meer doen buiten, maar afgezien daarvan, niet tegen de wind op kunnen is lastig, maar proberen een heli te vangen die eerst ongecontroleerd naar een metertje of 20 hoog is geschoten, is nog iets lastiger.![]()
Het vreemde is dat het pakketje ook via TNT verstuurd wordt.... Waarschijnlijk een manier om de winstmarge op te voeren dat is niet echt klantvriendelijk van helicopters.nl. Ik vraag me af of dat juridisch wel steek houdt.............
Nu over de batterij: een batt met een hogere mah waarde, dus meer vermogen, is toch niet zwaarder in grammen dan zijn lichtere variant? Of energie moet een soortelijk gewicht hebben, waar ik nooit vanuit ben gegaan.