Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De enigste manier om alles passend te krijgen is een tijdelijke bouwplank
de kap scharniert naar rechts open.
Er zit ook nog een kap bij uit een stuk, moeten we nog over na denken.
Na een anvond frezen, passen, frezen, passen en nog eens frezen zit de andere vleugel ook bijna alleen op de flap na deze moet nog pas gemaakt worden voor de scharnier ophanging
Deze moet nog even gedaan worden en dan kunnen de scharnieren ingelijmd worden:
Het is wel een kut werk maar als dit gedaan is kan het leuke werk beginnen de romp en al de elektronica een plek geven.
Achterste gedeelte cockpit wat pijpen toegevoegd (detail) vraag me niet waar het voor dient.
bij de kantelende cockpit kap achter de piloot komt ook nog een dwars pijp hierop was een pantser scherm bevestigt.
Ja mensen: alleen is het nog ver weg, Leon heeft wel de kunde en de kennis in huis, als ik kijk hoe hij de afgelopen weken vliegt met de T33 dan komt het wel goed.
Er zitten toch ook haken en ogen aan een tweemotorige kist, de beide E.C.U s zijn aangepast voor dit werk (later meer hier over).
Vanmorgen en vanmiddag weer wat gedaan beide vleugels zijn nu klaar. Ik heb de scharnieren van de linker vleugel vast gelijmd staat nu te drogen vanavond is kijken hoe dat gegaan is en dan verder met de linker vleugel.
Nu de scharnieren zitten een beetje aan het kijken hoe ik de servo's ga monteren. Veel ruimte is er niet in de vleugel dus gaat dit hem worden denk ik.
Ik wil de servo plaat aan de linker kant in de vleugel laten blokkeren in een gevreesd blokje de plaat valt daar dan in en aan de andere kant fixeren met 2 boutjes zodat deze servo altijd demontabel is
Ik heb bij mijn bouw op deze manier gedaan met de servo inbouw , dan kan je de rubbers tegen het trillen blijven gebruiken, epoxy plaat uitfrezen en op de servo plakken. ( Maar er zal wel niet zoveel vibratie in die motoren zitten )... Anyway:
Hallo Cor een turbine heeft geen last van trillingen (zou niet best zijn) servo rubbers hoeft niet mag wel.
De MOKI wel in de FW190 daar gebruiken we wel de rubbers in de servo,s
Hier een werktekening van RLM camo kleuren zoals het toegepast moest worden.
stond in een van mijn eigen boeken.
Let eens op het zijaanzicht mooie stroomlijn.