Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Misschien binnenkort wel, nadat we een paar updates gedaan hebben
Voorlopig melden we er nog niet teveel over, maar daarna wordt het allemaal even gemeld.
Zondag kan ik trouwens weer gewoon, anderen die dan ook weer wat willen rijden?
Wanneer zullen wij de nieuwe meeting plannen?
Ik ben aant kijken voor een nieuwe rc alleen krijg me oude niet verkocht..welke ik nieuw wil zien jullie nog wel als hij er is
Ik ben verlopig niet meer buiten te zien met mijn rc denk ik
Buggy ligt uitmekaar
TT-01E (drifter) heb ik geen velgen voor (ben ik nog steeds aant schuren en spuiten, was misgegaan )
En de rest rijd zoiezo niet (op de nitro na, maarja das ook weer zoiets )
Na kersemus krijg ik mijn motortje voor de buggy, dan zie ik wel wanneer ik kan komen
Deze week iig zeker niet, kerstborrel van de Keverclub
10 januari ook niet, want dan ben ik naar KeverWinterFestijn in Rosmalen
En dan zal het geld wel weer op zijn, dus mag ik niks kapot rijden
J/K
Jullie kunnen natuurlijk ook zonder mij een meeting houden
Moet wel ff kijken of ik op die geprikte datum kan komen, morgen kan ik zoiezo niet, heb ik een verjaardag, als dat doorging, en er was nog ergens binnenkort een verjaardag dacht ik, ach ik zie wel
he ja ik ben degene die lekker met me nieuwe bakkie de hele winter heeft doorgecrost. De lunchbox is nu finally gerestaureerd stom ding. hij rijd nu weer lekker en ziet er erg grappig uit op een recht stuk ook al rijd ie normaal tempo, even iets gas en je hebt een wheelie(dat is met standaard motor).