meeting Maastricht

is daar alleen asfalt ?
Aangezien ik geen onroad meer heb........zou leuk zijn als er ook wat offroad actie is.

Nee niet echt, is wel een nog lege bouwplaats ernaast maar daar heb je ook alles mee gezegd. We gaan wel eind juni denk ik een off-road meeting houden 10 minuten van daar. Kun je je echt uitleven met je slash !

Maar keertje rijden op de weg doe je toch ook wel eens ? btw het is erg gezellig om samen te rijden.

ja kan idd ook wel een middagje onroad rijden.
Dus lijkt me leuk om mee te doen! Ik zie dat het een zondag is dus dat is al helemaal fijn.

Count me in!

Dus mensen die we kunnen verwachten :

Minituner (huub)
Defty
Mij

Mensen waar ik al iets zo van heb gehoord :
Tom
Roy
Armando

Komt volgens mij bijna niemand ?:P Als we maar met 5 man zijn kunnen we ook bij mij thuis kachelen.

rijden

Mocht je in willen rijden. MBCZL rijd in valkenburg op 7 Juni van 10:00 tot 12:00 daarna wordt er gevaren. Tevens staan we op vaderdag in amby met auto's/vrachtwagen/tanks en boten. Je bent allen van harte welkom.

ER is net een beetje neerslag gevallen , wegdek is nu nog nat. Zal over 1 a 2 uur wel droog/vochtig zijn.
Dus meeting gaat gewoon door. Slijten de bandjes tenminste niet zo bij vochtig wegdek ;)

He jongens,

vanwege het weer ben ik maar niet gekomen.
Het had netter gestaan als ik me even had afgemeld, maar dat ben ik vergeten :oops:

Ben vandaag wel even gaan kijken bij megadrom in geilenkirchen, daar was een offroad wedstrijd gaande.

[media=youtube]lSxLwscRrFo[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
We waren uiteindelijk met 4 man , en met een 'kijker' (stiefbroertje van me ).
Was echt slecht weer , we hebben wel af en toe kunnen rijden tussen de buien door maar we hebben vaker onder het afdak gereden.

Chiel je hebt pb over joun voorstel.

Ik heb van niemand gehoord dat er wat ging gebeuren, ja zaterdag, toen kwam Huub naar me toe op het werk, vragen of ik ook kwam.

Nouja, ik was alleen maar terug gekomen om te werken, en moest daarna weer naar de camping waar we al vanaf vrijdag zaten.

Sorry mensen dat ik er niet ben geweest, maar nogmaals, als ik het eerder had gehoord had ik alles al wel klaargezet enzo, wilde mijn buggy wel eens uittesten.

Zou me de volgende keer dan iemand iets hierover willen zeggen op msn ofzo, kan ook offline bericht zijn, maakt me echt niks uit, maar vind dit wel een beetje jammer zo :(

Ik heet trouwens Amando (zonder R dus)

Laatst bewerkt:
Back