Messina, here I am !!!!

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Roelof, 31 mei 2005.

  1. Beethoven

    Beethoven

    Lid geworden:
    9 dec 2003
    Berichten:
    708
    Locatie:
    Gouda
    En ik denk dat alberto er ook een mega heeft ingestopt :p 8) :lol: :evil:
     
  2. Beethoven

    Beethoven

    Lid geworden:
    9 dec 2003
    Berichten:
    708
    Locatie:
    Gouda
    Helpt bij jouw niet HHAHAHAHA :lol:
     
  3. WVK Performance

    WVK Performance

    Lid geworden:
    23 sep 2004
    Berichten:
    913
    Locatie:
    niet op deze wereld.
    proest.... dat zou een giller zijn zeg! :p
     
  4. WVK Performance

    WVK Performance

    Lid geworden:
    23 sep 2004
    Berichten:
    913
    Locatie:
    niet op deze wereld.
    denk je?
     
  5. Beethoven

    Beethoven

    Lid geworden:
    9 dec 2003
    Berichten:
    708
    Locatie:
    Gouda
    heeft serpent helaaml geen rijders meer 8) :roll: :wink:
     
  6. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    tja, colari wint dan weer, maar je moet de man nageven, hij's heer en meester en 't dus naar mijn mening ook wel verdient... :)
     
  7. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Bertin lag op winst maar na 20 minuten deed hij een bandenwissel terwijl de rest dat op 30 minuten deed. Onduidelijk als het gepland of ongepland was maar 1 bandenwissel extra heeft hem zijn nek omgedraait.

    Hoe het met Collari zit snap ik ook niet, had een 19e tijd en in de laatste heat als een duveltje uit een doosje naar een 5e tijd. Mike had de geruchten opgevangen dat Collari een toevoeging aan zijn brandstof had gedaan....
    Dan strak de halve finale rijden en dan daarna de finale winnen......

    PieterB mocht het terrein van de club niet op :D
    Een conflictje over het circuit in VRC naar horen zeggen....
     
  8. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Pardon Alex?
     
  9. Bart_Banaan

    Bart_Banaan Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    5.964
    Locatie:
    RC-Junkies.nl
    Nou ja, ik had de Japanner verkeerd, maar verder best wel een goeie voorspelling van me!

    No.1 en 2 het zelfde als 2003...
     
  10. borderonlineshop

    borderonlineshop

    Lid geworden:
    13 feb 2005
    Berichten:
    708
    Locatie:
    Wilhelminakade 69, Uithoorn
    zeker Jaap ;)

    die malle waar ik het op gokte ging effe out of the blue banden wisselen las ik net
     
  11. borderonlineshop

    borderonlineshop

    Lid geworden:
    13 feb 2005
    Berichten:
    708
    Locatie:
    Wilhelminakade 69, Uithoorn
    dan zit het wel HEEL diep bij die Italianen..
    zag ook al de hele week geen spandoek of stickers op all die foto's
    van de race behalve op T-shirts.
     
  12. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Tja Italianen houden niet van bot vuil zaken doen, als je het doet doe het dan politiek of in het geniep. Tis net als vreemd gaan, je doet het maar praat er niet over! Dat is nog veel erger!

    Het is weer een perfecte week geweest met veel en mooie dingen. Het heeft tevens e.e.a. verduidelijkt qua posities van merken (oa)

    Over twee jaar naar de US?
     
  13. Powerpete

    Powerpete Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jun 2002
    Berichten:
    1.343
    Locatie:
    Bussum
    t is jammer dat ze nu weer de plank misslaan bij serpent... begrijp niet waarom ze dat hele motoravontuur niet de deur uitgooien en zich op de core bussines richten, auto's maken, en dan gewoon de keus aan de klant laten........ motorgoeroes genoeg, Alberto wist ook 2 picco's in de finale te krijgen.....
     
  14. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Wanneer komen de heren weer naar huis? Is het meteen stofwolk-weg of gaat er iemand nog een beetje vakantie houden???

    Ik ben ook eigenlijk wel benieuwd naar de nabespreking als men weer een tijdje thuis is. Niet dat ik ontevreden ben over de verslaggeving tot-nu-toe, integendeel: jullie hebben met z'n allen een perfecte verslaggeving gemaakt van het hele gebeuren. Vooral de ervaringen van Roelof hebben we op de voet kunnen volgen. Ik ben alleen altijd benieuwd hoe je er na een tijdje op terugkijkt en (uiteraard) of het voor herhaling vatbaar is...
     
  15. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Pas op in wat voor daglicht je e.e.a. steld. Het motoravontuur kon zo maar eens niet voor een meerderheid Serpent zijn. 8)
     
  16. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Ben vanacht terug gekomen...

    Uiteraard was het leuk en de lokatie zeer goed gekozen samen met alle evenementen er omheen zoals dagtripjes voor de mensen die niet hoeven te rijden (helaas niet bij veel mensen interesse) en iedere avond wel een kleine party.

    Leerstof was het ook om de volgende keer geen kleine huurauto te nemen en op een grote afstand (60km) je thuisbasis te hebben.
    Tevens had het ook nut om je beter te beschermen tegen de muggen, mijn hele lichaam zit onder en de "afterbite pen" maakt nu overuren op alle reeds opengekrabte bulten.

    Mike Myers had veel informatie voor mijn sponsor en ze houden ook na dit evenement contact. Mike heeft daarvoor dus gratis mogen verblijven.
    Mijn sponsor heeft dan ook in gedachten om naar de Winternats te gaan, het winterevenement in de US.

    Ik heb nog wel foto's van de zaterdag, zal ze uppen naar Bart.
     
  17. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Ik denk dat jij als R&B dealer dit juist wel kan begrijpen. Serpent heeft namelijk een aanhang die het merk aanbidden en dus alles van Serpent kopen, dus ook de motoren. Betekent dus dat bij iedere klant meer winst te halen is als er bij een kit de motor mee geleverd wordt.

    Naast dat willen ze voor de maximale prestaties van hun teamrijders/auto's ook de beste motoren hebben. Kyosho werkt samen met Sirio zoals Mugen dat met JP doet en nu Serpent met Picco. Een motor met een eigen logo en uiterlijk is maar een kleine stap verder zoals Mugen bv. een eigen losse koelkop kent voor degene die dat extra tintje wilt hebben.

    Maar inderdaad, dit doet hun ook geen goed al lijkt de Picco het wel in zich te hebben om topprestaties te leveren....
     
  18. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Ach kom nou.....
    Ehh, hoeveel auto's op het WK waren van Serpent?, en Mugen?....

    Duidelijk heeft Mugen dus terrein gewonnen, en dat moet toch komen doordat er mensen overgestapt zijn van een Serpent naar een andere auto....
    Een 10 jaar geleden, was het alles Serpent wat je zag, toen stonden de andere merken nog niet echt in het daglicht, in die 10 jaar is de hobby geslonken, dus het zijn niet alleen nieuwe mensen die een Mugen zijn gaan rijden.......
     
  19. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    wel leuk, want R&B zijn core bussiness is het maken van motoren, en die slaan toch ook wel aardig de plank mis op dit moment......
     
  20. Bart_Banaan

    Bart_Banaan Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    5.964
    Locatie:
    RC-Junkies.nl

Deel Deze Pagina