Messina, here I am !!!!

Hmmm....

best een leuke vakantie voor het vrouwtje lijkt me...

Aan wat voor een voorwaarde moet je voldoen?
ik bedoel, het lijkt me niet open voor een ieder die een 1/8 heeft.....

roelof ik weet niet waar jij dan een hoop geld aan uitgegeven hebt op de baan in Messina, maar ik heb alleen maar geld voor het eten nodig gehad....

alleen geld voor het eten ??????????????

Wat dacht je van:
- vliegreis
- hotel
- huurauto
- inschrijving

Chielos ik heb het mee genomen voor je. Ik zie je op de laatate Nk, en dan heb ik het bij me.

Glimpie

Roelof, voor jou heb ik ook wat meegenomen, en ik za je het geven op de laatste nk.

Glimpie

M7H zei:
Powerpete zei:
t is jammer dat ze nu weer de plank misslaan bij serpent... begrijp niet waarom ze dat hele motoravontuur niet de deur uitgooien en zich op de core bussines richten, auto's maken, en dan gewoon de keus aan de klant laten........ motorgoeroes genoeg, Alberto wist ook 2 picco's in de finale te krijgen.....

wel leuk, want R&B zijn core bussiness is het maken van motoren, en die slaan toch ook wel aardig de plank mis op dit moment......

euh, R&B is juist zich nu een beetje aan t richten op de onroad, dit was altijd ondergeschikt aan de offroad waar ze voor de derde keer wereldkampioen geworden zijn denk dat minimaal de helft in de offroad 1/8 met R&B rijdt.....

de snelheid is er al best wel, nu nog de wat betere rijders aan zich binden, Franck Bestel is nu net voor het wk in messina aan R&B verbonden..... dus de wil is er wel, enne Rody blijft nog steeds de enige nederlander die ooit wereldkampioen 1/8 circuit is geweest.........

Mazzel.....................Peet......................8)

en ja inderdaad, zeker de fanaten zullen alles van Serpent willen hebben, tot aan hun onderbroek aan toe, maar ik had toch wel gehoopt op wat meer resultaat in de combinatie Picco/Mega , blijft jammer dat dit uitgebleven is..............

Powerpete, Wanneer zullen de nieuwe R&B's komen? Die op basis van een sirio? Overigens is Daniel Hurth die altijd al RB reed en dit seizoen over ging naar mega ook weer Terug bij RB:D

Greetz Michiel

Powerpete zei:
en ja inderdaad, zeker de fanaten zullen alles van Serpent willen hebben, tot aan hun onderbroek aan toe, maar ik had toch wel gehoopt op wat meer resultaat in de combinatie Picco/Mega , blijft jammer dat dit uitgebleven is..............
maar die fanaten komen nooit op het circuit...das jammer :(

jij denkt dat je binnen 1 jaar een wc waardige motor op de markt kan brengen? echt niet

Niet vergeten dat meneer salven al jarenlang ervaring heeft met motoren... 'k had wel verwacht dat ze het beter zouden doen....

Over r&b, 'k ben 'k probeer wat geld appart te leggen zodat 'k volgend jaar 'n r&b v12 kan shoppen, gaan we dat eens proberen :)

Op dat niveau ligt het allemaal zo dicht bij elkaar....

Salven kwam na een halve finale van 1/2 uur, 0.7 seconde tekort voor een finale plaats....
Hij was in deze 1/2 finale 6 seconden langzamer dan de uiteindelijke wereldkampioen.
Waar hebben we het dan nog over.....

hier kijk maar....

http://www.messinaworlds.com/risultati/10-09/semifinale a.pdf

dus wat dat betreft heeft de Mega motor het toch wel goed gedaan dacht ik zo........

Beethoven zei:
UHHHH Salven was overgestapt naar een picco gingen de geruchten

Geruchten.... ik wil ze niet tegenspreken maar er was een stap gemaakt naar een Picco koelkop voor (ik snap het ook niet) meer koeling.

Uiteraard is de stap naar een Picco motor niet ver meer en mogelijk de misleiding door alleen de kop al in het werk gezet. Neemt niet weg dat het geen geheim is dat de Mega's door Picco gemaakt worden en de kans groot is dat er met experimentele Picco motoren gereden wordt....

Maar ja, als Rick met Mega's door de pits gooit zijn die blijkbaar niets waard ;)

M7H zei:
Op dat niveau ligt het allemaal zo dicht bij elkaar....

Salven kwam na een halve finale van 1/2 uur, 0.7 seconde tekort voor een finale plaats....
Hij was in deze 1/2 finale 6 seconden langzamer dan de uiteindelijke wereldkampioen.
Waar hebben we het dan nog over.....

hier kijk maar....

http://www.messinaworlds.com/risultati/10-09/semifinale a.pdf

dus wat dat betreft heeft de Mega motor het toch wel goed gedaan dacht ik zo........
Daar geef ik je helemaal gelijk in ja.....

Rick had zelf die picco kop nodig om wat af te koelen ;)

Back